A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kirtyán Petra
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketing-kampány
projekt
Rexona
termékbevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733
Description
Abstract:Az Unilevernél dolgozom marketing gyakornokként, az egyik márka ami hozzám tartozik, az a Rexona. Egy konkrét termékcsaládnak a bevezetéséről írtam benne, a Maximum Protectionről. Szerettem volna megtudni, hogy az Unilevernél mi a termékbevezetés folyamata itt a dezodor kategórián, illetve szerettem volna arról is információt kapni, amit desk research-el nem lehet kideríteni, azaz a fogyasztók mit gondolnak a márkáról, használják-e, elégedettek e vele. Ehhez egy kérdőívet tettem közzé, mindenféle ehhez kapcsolódó kérdéssel. Végül a termékbevezetés pénzügyi eredményeit is beleraktam, hogy lássuk, sikeres volt-e a termékbevezetés, mekkora volt a konverziós arány, és a prémiumizációt sikerült-e elérni.