A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kirtyán Petra
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketing-kampány
projekt
Rexona
termékbevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55733
005 20240715101647.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kirtyán Petra 
245 1 2 |a A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése  |c Kirtyán Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az Unilevernél dolgozom marketing gyakornokként, az egyik márka ami hozzám tartozik, az a Rexona. Egy konkrét termékcsaládnak a bevezetéséről írtam benne, a Maximum Protectionről. Szerettem volna megtudni, hogy az Unilevernél mi a termékbevezetés folyamata itt a dezodor kategórián, illetve szerettem volna arról is információt kapni, amit desk research-el nem lehet kideríteni, azaz a fogyasztók mit gondolnak a márkáról, használják-e, elégedettek e vele. Ehhez egy kérdőívet tettem közzé, mindenféle ehhez kapcsolódó kérdéssel. Végül a termékbevezetés pénzügyi eredményeit is beleraktam, hogy lássuk, sikeres volt-e a termékbevezetés, mekkora volt a konverziós arány, és a prémiumizációt sikerült-e elérni. 
695 |a marketing 
695 |a marketing-kampány 
695 |a projekt 
695 |a Rexona 
695 |a termékbevezetés 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733/1/Kirty%C3%A1n%20Petra-%20A%20Rexona%20Maximum%20Protection%20term%C3%A9kcsal%C3%A1d%20bevezet%C3%A9se%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733/3/Kirtya%CC%81n%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733/4/Kirty%C3%A1n%20Petra_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés