A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése
Saved in:
Main Author: | Kirtyán Petra |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing marketing-kampány projekt Rexona termékbevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55733 |
Similar Items
A legkisebb maximum módszere
: Hornung Tamás
Published: (2008)
: Hornung Tamás
Published: (2008)
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni
: Kujbus Fanni
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta
: Berger Ildikó Gréta
A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
: Kalmár Adrienn
: Kalmár Adrienn
Agricultural trade liberalization and protection. Impact of agricultural protection and liberalization of South Africa
: Antal Áment
: Antal Áment
Environmental Protection and Competitive Advantages
: Széles Tamás Gábor
: Széles Tamás Gábor
Protected Areas as Tourist Product in the Southern Caucasus Region - Eco Regional Nature Protection in Georgian PAs
: Kardava Gvantsa
: Kardava Gvantsa
[3D]MENSION termékcsalád bemutatása a kezdetektől
: Szögi Balázs
Published: (2013)
: Szögi Balázs
Published: (2013)
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Consumption of Eco-Cosmetics in the Perspective of Environmental Protection and Sustainability
: Polgár Lechner Olga
: Polgár Lechner Olga
Protect and Be Served? - The Revival of Paternalistic Leadership in the Light of Family Businesses
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2018)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2018)
Asset Protection of High Net Worth Individuals in Western Europe
: Budei Vadim
: Budei Vadim
Research on the development of rural tourism in the Karancs-Medves protected area
: Szvoren Lili
: Szvoren Lili
Protection of cultural heritage in the face of Cambodia's growing tourism industry
: Siem Viktória
: Siem Viktória
Az Ilcsi marketing stratégiájának elemzése egy férfiaknak szóló termékcsalád bevezetéséhez
: Földi Máté
: Földi Máté
Direct marketing analysis of an electronic property protection company for residential clients
: Soós Izsák
: Soós Izsák
Implications of a Marine Protected Area on Coastal and Marine Tourism A Case Study on Mantigue Island and Nature Park
: Brito Zhandrez May
: Brito Zhandrez May
Sustainability, environmental ethics and protection. Ecological problems and their social effects in the 21st Century.
: Yusupova Gulrukh
: Yusupova Gulrukh
Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélésének vizsgálata a Knorr 100% természetes termékcsalád esetpéldáján keresztül
: Landfrasz Ádám István
: Landfrasz Ádám István
GéSz Gaál és Sziklás Kft. által gyártott Flavon termékcsalád áruforgalmának elemző bemutatása
: Veres Mariann
: Veres Mariann
A stratégiai tervezés fontossága és gyakorlati megvalósulása a Protective Comfort Group-nál
: Török Emőke
: Török Emőke
Fogyasztásvezérlés kialakítása a Scania G5 termékcsalád esetén a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Mucz Anita
: Mucz Anita
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
Investigation of Vietnamese Gen Z's Attitude and Behavior toward Natural Environment Protection when Traveling in the Country
: Nguyen Thi My Hanh
: Nguyen Thi My Hanh
A beszerzés szervezete és a Green termékcsalád műanyag alapanyagának beszerzése az Electrolux Lehel Kft. porszívógyárában
: Csordás Nikoletta
Published: (2013)
: Csordás Nikoletta
Published: (2013)
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
ERP rendszerek bevezetése
: Balogh Attila
: Balogh Attila
ERP rendszerek bevezetése
: Pozsonyi Szabolcs
: Pozsonyi Szabolcs
ERP rendszerek bevezetése
: Balogh Ádám Bence
: Balogh Ádám Bence
BI bevezetése nagyvállalatoknál
: Adorján Péter
: Adorján Péter
Elszámolásforgalmi rendszereink fejlődése napjainkig, a SEPA pénzforgalmi rendszer bevezetése Magyarországon
: Balikó Dorottya Petra
: Balikó Dorottya Petra
Similar Items
-
A legkisebb maximum módszere
: Hornung Tamás
Published: (2008) -
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni -
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta -
A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
: Kalmár Adrienn -
Agricultural trade liberalization and protection. Impact of agricultural protection and liberalization of South Africa
: Antal Áment