Táplálkozási zavarok megjelenítése a médiában és hatásuk a közösségekben való aktív részvételre
Saved in:
Main Author: | Ilyés Lilla |
---|---|
Other Authors: | Keszei Barbara |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | aktív részvétel filmelemzés közösség összehasonlítás táplálkozási zavar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55738 |
Similar Items
Táplálkozási zavarok a mindennapokban
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Fiatalkori mentális- és táplálkozási zavarok kialakulása a bullying jegyében
: Takács Luca
: Takács Luca
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin
: Rózsás Katalin
Mentális zavarok - Autizmus
: Balanyi Réka Hanna
: Balanyi Réka Hanna
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
Részképesség zavarok a gyerekkorban
: Csányi Leila
: Csányi Leila
A kis- és középvállalkozások fejlődési lehetőségei Nógrád megyében, különös tekintettel a Mikrohitel Programban való részvételre
: Lotharidesz Veronika
: Lotharidesz Veronika
A tánc szerepe és pszichológiai hatásai a közösségekben
: Bolla Fanni
: Bolla Fanni
Orvos–beteg közti kommunikációs zavarok
: Fónai Bonita Judit
: Fónai Bonita Judit
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
A koronavírus-járvány hatása az egészségturisztikai utazásokban való részvételre és két hévízi gyógy- és wellness szálloda honlapjának elemzése
: Karsai Adrienn
: Karsai Adrienn
Mentális zavarok befolyása a munkahelyi beilleszkedésnél
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Fogyasztói magatartás a táplálkozási trendekben
: Tóth Aliz Margit
: Tóth Aliz Margit
A közösségi média hatása a politikai részvételre és szerepe a politikai kampányokban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Gyulladásos bélbetegségben érintettek táplálkozási és étterembe járási szokásai
: Oberrecht Lilla Katica
: Oberrecht Lilla Katica
Aktív Turizmus Skóciában
: Udvardi Tibor
: Udvardi Tibor
A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
: Bárdosi Panna Lili
: Bárdosi Panna Lili
Nemzetközi gasztrotrendek (2023-2024) táplálkozási szemmel
: Csábi Nóra Anikó
: Csábi Nóra Anikó
A viselkedés befolyásának alapvető módjai közti különbségek az egyes kulturális közösségekben
: Ivandel Nikolett
: Ivandel Nikolett
A dietetikusi és táplálkozási tanácsadói szolgáltatások igénybevétele
: Budai Réka
: Budai Réka
A közösségi média szerepe az étkezési zavarok kialakulásában
: Kirizs Nóra
: Kirizs Nóra
A munkavállalók tudásának megjelenítése az immateriális javak között
: Zsigri Noémi Zsófia
: Zsigri Noémi Zsófia
Főiskolai hallgatók táplálkozási szokásai és fittségi jellemzői
: Bodri Tamás
: Bodri Tamás
A KÖZÖSSÉG, ISKOLAI KÖZÖSSÉGEK, KIREKESZTŐDÉS-A kirekesztődés csoportdinamikai háttere az iskolai közösségekben
: Horváth István Kálmán
: Horváth István Kálmán
Környezeti számvitel – Fenntarthatósági elvárások megjelenítése a nem pénzügyi jelentésekben
: Viola Judit
: Viola Judit
Aktív turizmus a Balaton térségében
: Tóth Teodóra
: Tóth Teodóra
A tánc és mozgás szerepe a személyiségfejlesztésben, mentális zavarok kezelésében
: Köteles Blanka
: Köteles Blanka
A Covid hatása a táplálkozási zavarokkal küzdő fiatalokra
: Szabó Blanka Sára
: Szabó Blanka Sára
Egészséges étkezés és táplálkozási szokások a magyar lakosság körében
: Szigethy Anna Júlia
: Szigethy Anna Júlia
Függőségek megelőzése és kezelése aktív életmóddal
: Korompay-Beregi Orsolya
: Korompay-Beregi Orsolya
Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Varga-Haszonits Krisztina
: Varga-Haszonits Krisztina
A libra lounge étterem itallapján a borok megjelenítése, a pincészetek bemutatása
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
A Multijob Kft. és az igazgató munkakörének részletes elemzése (a cég szakmai tevékenységében való aktív közreműködés)
: Gazdig Krisztina
: Gazdig Krisztina
Aktív turizmus régi és új desztinációi hazánkban
: Komán Attila
: Komán Attila
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
: Harmat Rozália
: Harmat Rozália
Az OASIS Apartments Kft. közösségi médiában való szereplésének elemzése
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Az aktív turizmus és a természetjárás helyzete Magyarországon
: Németh Tamás
: Németh Tamás
Similar Items
-
Táplálkozási zavarok a mindennapokban
: Németh Lilla -
Fiatalkori mentális- és táplálkozási zavarok kialakulása a bullying jegyében
: Takács Luca -
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin -
Mentális zavarok - Autizmus
: Balanyi Réka Hanna -
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)