A marketingkommunikáció új irányai, a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hivessy Bernadett Nóra
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Chatbot
marketing
marketingkommunikáció
mesterséges intelligencia
Social Média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55746

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55746
005 20240715101705.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hivessy Bernadett Nóra 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció új irányai, a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségek  |c Hivessy Bernadett Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkában a marketingkommunikáció új irányait és a mesterséges intelligencianyújtotta lehetőségeit vizsgáltam. A kutatás célja a modern digitális kommunikációban az MIjelennek feltárása, a marketingkommunikációra gyakorolt ​​hatásának megértése, és az MImunkavégzésben használatának feltérképezése a marketing területén.A kutatás egy kérdőíves adatgyűjtésre épült, melyben 114 fő vett részt. A minta nemreprezentatív, de az eredmények alapján le lehet vonni bizonyos következtetéseket. A kérdőívtartalmazott kérdéseket a megkérdezettek által munkahelyükön alkalmazottmarketingkommunikációs stratégiákról, valamint az MI használatáról és hatékonyságáról acégekben.Az eredmények elemzése során az látható, hogy a megkérdezettek többsége jelenlegimunkahelyén alkalmazza a digitális marketingkommunikációs eszközöket. A leggyakrabbanemlített eszközök között szerepelnek a közösségi média platformok, az e-mail marketing és aweboldalak Csak egy kisebb hányad jelölte meg, hogy munkahelyükön alkalmazzák az MI-t amarketingkommunikációban. Az MI már jelen van a munkavégzésben a marketing területén,de a használata még nem elterjedt.Azok a válaszadók, akik hasznosak az MI-t a marketingkommunikációban, általábanpozitív véleménnyel voltak róla. A leggyakrabban említett előnyök között szerepel aszemélyre szabottabb üzenetek és ajánlatok lehetősége, valamint az idő- és erőforrás-megtakarítás. Csak néhány kérdést aggodalmát fejezte ki az MI etikai ésadatvédelmi kérdéseivel kapcsolatban.Javaslatokat fogalmaztam meg az AI megfelelő használatára, és bemutattam, hogyhogyan lehet integrálni a marketingkommunikáció különböző területein. Például rámutattamarra, hogy az MI nem csupán az automatizációban játszik szerepet, hanem akár amarketingkommunikációs stratégiák ellenőrzésében is alkalmazható. Ezáltal segítve aszakembereket a célzottabb kommunikáció kialakításában. A projekt kiemeli,hogy az MI hatékony eszköz lehet a marketingkommunikáció területén, de fontos a felelős ésetikus használata. Az MI-nek a marketingkommunikáció döntésá ésszemélyre szabottabbá válhat, de fontos, hogy az MI ne helyettesítse az emberi munkaerőt,hanem kiegészítse azt.A véleményem szerint a jövőben több helyen fogmegjelenni a munkavégzés során a mesterséges intelligencia, így elmondható, hogy életünkrészévé válik sokszor észrevehetetlen formában is. 
695 |a Chatbot 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a Social Média 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55746/1/Projektmunka_Hivessy_Bernadett_1.2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55746/2/Hivessy_Bernadett_Nora_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés