Részképesség zavarok a gyerekkorban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | egészségügyi statisztika gyermekkor oktatáspszichológia pszichológia tanulási elméletek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55758 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg55758 | ||
| 005 | 20240715101719.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Csányi Leila | |
| 245 | 1 | 0 | |a Részképesség zavarok a gyerekkorban |c Csányi Leila |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A gyermekkori fejlődés bonyolult és változatos folyamat, amelyben kognitív, érzelmi és motoros képességek alakulnak ki, de némelyik gyermek fejlődése eltér a tipikus mintáktól, ami részképesség zavarokhoz vezethet. Ezek a zavarok a tanulást és a mindennapi életet befolyásolják, komoly kihívásokat jelentenek a gyermek és a család számára. Ha megfelelő diagnózis és intervenció hiányzik, ezek a nehézségek tartós negatív hatásokkal járhatnak. A szakdolgozatom témájául a részképesség zavarokat választottam, mert gyermekkorom tapasztalatai és a gyermekpszichológia iránti érdeklődésem motivált erre. A gyermekkori pszichológiai jólét támogatása kulcsfontosságú a mai társadalomban. | |
| 695 | |a egészségügyi statisztika | ||
| 695 | |a gyermekkor | ||
| 695 | |a oktatáspszichológia | ||
| 695 | |a pszichológia | ||
| 695 | |a tanulási elméletek | ||
| 700 | 1 | |a Farkas Dr. Julianna |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55758/1/R%C3%A9szk%C3%A9pess%C3%A9g_zavarok_a_gyerekkorban_Z2QF96.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55758/2/Cs%C3%A1nyi%20Leila%20Farkas.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55758/3/Cs%C3%A1nyi_Leila_b%C3%ADr%C3%A1lati_lap_2024.pdf |z Dokumentum-elérés |