A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
Saved in:
Main Author: | Ujvári Lili Dorina |
---|---|
Other Authors: | Hidvégi Hedvig |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | gasztronómia gasztrotörténet internetes reklám(ok) internetmarketing kereslet-kínálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55764 |
Similar Items
Gasztroblogok a magyar gasztrokultúrában
: Terbócs László
: Terbócs László
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A gasztroblogok fogyasztási szokásokra gyakorolt hatása és a vizualitás jelentősége
: Hrabovszky Renáta
: Hrabovszky Renáta
A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek
: Riba Judit Márta
: Riba Judit Márta
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira
: Dócs András
: Dócs András
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A fenntartható szállodák szerepének vizsgálata a környezettudatos fogyasztók körében
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
A dohányzási törvények megítélése a nemdohányzók és dohányosok körében
: Nagy Kitti
Published: (2013)
: Nagy Kitti
Published: (2013)
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Tőzsdei ügyletek megítélése a gazdasági felsőoktatásban részt vevők körében
: Molnár Balázs János
: Molnár Balázs János
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
Fenntartható fejlődés a 21. században; divatjelenség vagy tudatosság a fogyasztók körében
: Göncz Blanka
: Göncz Blanka
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Különleges felszolgálási módok elfogadása és megítélése vendégek és jövőbeli szakemberek körében
: Zólyomi Benjámin
: Zólyomi Benjámin
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Similar Items
-
Gasztroblogok a magyar gasztrokultúrában
: Terbócs László -
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda -
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra -
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka -
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett