A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Hanna Dóra
További közreműködők: Juhász-Dóra Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:interkulturális különbségek
luxus vendéglátás
munkavállalói tréningek
vendégélmény
vendéghűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55769
005 20240715101733.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balázs Hanna Dóra 
245 1 2 |a A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában  |c Balázs Hanna Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Életünk számtalan részén megjelenik a luxus fogalma, legyen szó akár divatról, életstílusról, lakberendezésről, utazásról. Azonban bármilyen szövegkörnyezetben is használjuk, egy mindig közös a jelentésében; kényelem, gazdagság és kifinomultság érzetét hordozza. Szakdolgozatom témája a luxust, mint szolgáltatást járja körül, és betekintést ad, hogy a luxusszállodák miként tesznek meg mindent a vendégélmény javítása érdekében, illetve, hogyan lehet abból a legtöbbet kihozni, amely maradandó emlékeket teremt a vendégekben és ezáltal legközelebbi utazásuk során is az adott szállodamárkát választják. A kutatásom több témát is érint. Először is, a dolgozat azt kutatja, hogyan lehet a luxusszállodákban a vendégélményt fokozni, és ez miként van kapcsolatban a személyzet képzésével és motivációjával. A munkavállalók képzettsége és hozzáállása jelentős hatással van a vendégélmény minőségére, ezért a kutatás elemezi, hogy miként lehet javítani ezen a területen. Másodszor, a szakdolgozat azért foglalkozik a témával, mert a luxusszállodák versengő környezetben működnek, és fontos, hogy a munkavállalók a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsák, ami hozzájárul a vendégelégedettséghez és visszatérő vendégek kialakításához. A hatékony vezetés, rendszeres tréningek és ennek a megfelelő támogatása az egyén fejlődéséhez kulcsfontosságú és hozzájárul a szálloda sikerességéhez. A kutatás keretében továbbá foglalkozni kívánok a következő problémafelvetéssel. Az idegenforgalom, és azon belül pedig a szállodák világa adja az egyik legnagyobb teret a mindennapos interkulturális találkozásoknak. Felmerül a kérdés, hogy az esetlegesen felmerülő kulturális különbségekkel, és az abból adódó nehézségekkel hogyan birkóznak meg a szállodában dolgozók a mindennapjaik során, és milyen bevált stratégiákat használnak ezeknek a könnyítésére. Vizsgálni kívánom, hogy egy adott szálloda miként képes segíteni és áthidalni ezeket az esetleges kulturális különbségeket, illetve hogyan fordíthatja azokat a vendégélmény javára. 
695 |a interkulturális különbségek 
695 |a luxus vendéglátás 
695 |a munkavállalói tréningek 
695 |a vendégélmény 
695 |a vendéghűség 
700 1 |a Juhász-Dóra Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769/1/Bal%C3%A1zs%20Hanna%20D%C3%B3ra_szakdolgozat_CK4OM4%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769/3/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769/4/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc%20-%20Bal%C3%A1zs%20Hanna%20D%C3%B3ra%20-%20al%C3%A1%C3%ADrt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769/5/JDK_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_Bal%C3%A1zs%20Hanna%20D%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés