A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában
Saved in:
Main Author: | Balázs Hanna Dóra |
---|---|
Other Authors: | Juhász-Dóra Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | interkulturális különbségek luxus vendéglátás munkavállalói tréningek vendégélmény vendéghűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55769 |
Similar Items
Factors cause food waste in Executive Lounge at the Ritz- Carlton Budapest
: Nguyen Thi My Linh
: Nguyen Thi My Linh
Perceived and applied employer branding through the example of The Ritz-Carlton, Budapest
: Nagy Bence
: Nagy Bence
Food waste management at breakfast buffet – Case of The Ritz-Carlton Budapest Hotel
: Hoang Vy Quynh Anh
: Hoang Vy Quynh Anh
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Puha és kemény készségek a szállodaiparban a The Ritz-Carlton, Budapest példáján Recepciós és szobafoglalási ügyintéző készséganalízíse
: Hencz Boróka Ágnes
: Hencz Boróka Ágnes
A budapesti Ritz-Carlton és Kempinski szállodák HR tevékenységének összehasonlító elemzése
: Czibula Virág
: Czibula Virág
A papírmentes adminisztráció megvalósításának lehetőségei a budapesti Ritz-Carlton Hotel példáján keresztül
: Medvigy Léna
: Medvigy Léna
Illatmarketing a luxusszállodákban
: Lengyel Viktória
: Lengyel Viktória
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
Vendégélmény a vendéglátásban
: Kertész Henriett
: Kertész Henriett
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Vállalati társadalmi felelősségvállalás munkavállalói szemmel-egy vállalati esettanulmány
: Czicza Patrícia
: Czicza Patrícia
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
: Dongó Krisztián
: Dongó Krisztián
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Konferenciaturizmus esettanulmány Aquincum Hotel Budapest
: Csókás Leila Rebeka
: Csókás Leila Rebeka
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A képzés és fejlesztés kapcsolata a munkavállalói hűséggel, avagy szívesen maradunk-e fejlődni?
: Szabó Martin
: Szabó Martin
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Housekeeping tevékenység bemutatása a Budapest Castle Hill szállodában
: Podobni Jázmin
: Podobni Jázmin
Esettanulmány kötet
: Farkas Julianna
Published: (2016)
: Farkas Julianna
Published: (2016)
Vendégélmény kialakítása gálavacsora rendezvényeken rendezvénytechnológia segítségével a Special Effects Zrt. példáján keresztül
: Köbli Enikő
: Köbli Enikő
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
A hazai duális képzés bemutatása és a képzés kritikái
: Szabó Dorina
: Szabó Dorina
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Esettanulmány, értékesítés előkészítése
: Czifrik Katalin
: Czifrik Katalin
Esettanulmány Meglepetés Kft.
: Vágány Judit
Published: (2022)
: Vágány Judit
Published: (2022)
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában
: Ványa Levente
: Ványa Levente
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A Lufthansa Technik Budapest Kft. által indított repülőgép-szerelő képzés
: Magócs Nikolett
: Magócs Nikolett
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
Similar Items
-
Factors cause food waste in Executive Lounge at the Ritz- Carlton Budapest
: Nguyen Thi My Linh -
Perceived and applied employer branding through the example of The Ritz-Carlton, Budapest
: Nagy Bence -
Food waste management at breakfast buffet – Case of The Ritz-Carlton Budapest Hotel
: Hoang Vy Quynh Anh -
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté -
Puha és kemény készségek a szállodaiparban a The Ritz-Carlton, Budapest példáján Recepciós és szobafoglalási ügyintéző készséganalízíse
: Hencz Boróka Ágnes