Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Tímea
További közreműködők: Gruber Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:asszertivitás
EMK
erőszakmentes
érzéslista
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55777
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom célja, egy bizonyos célcsoportot kiválasztva fényt derítsek az erőszakmentes kommunikáció jelentőségére és annak sikerességére az ügyfélszolgálat világában. Fővárosi Közmű vállalatnál dolgozom jogi telefonos ügyintézőként. Olyan kliensekkel kommunikálok napi szinten, akiknél számlatartozás miatt indította el Társaságunk a jogi eljárást. Fizetési meghagyás kibocsátásától egészen az ingatlanárverésig lévő ügyekben kell aktuális tájékoztatást adnom, illetve fizetési hajlandóságra rábírnom az ügyfelet. A mai igencsak rohanó és „mindent rögtön magamnak akaró” világban egyre több a türelmetlen, elkeseredett ember, akik számos alkalommal agresszív formában közlik mondanivalójukat. Miután napi érintettségem van ebben a témában, ezért természetes volt számomra, hogy ezen téma egyik szegmensét válasszam kutatási területemnek, szakdolgozatom témájának.