A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Banna Marcell Rúfusz
További közreműködők: Soós Dr. Gabriella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális technológia
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
média
virtuális tér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55780
005 20240715101744.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Banna Marcell Rúfusz 
245 1 2 |a A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai  |c Banna Marcell Rúfusz  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A virtuális valóság térhódítását elemeztem, illetve a koronavírus hatásaira szerettem volna rávilágítani, amely úgy gondolom megfelelően sikerült és válaszokat találtam a kutatási kérdéseimre. A magyar helyzetet is sikerült felmérnem a primer kutatásommal amely sok hasznos információval szolgált. A virtuális valóságnak itthon is van potenciálja, azonban enyhe tartózkodást is tapasztaltam a kitöltőim körében. Szerencsére nagyon sok hasznos szakirodalmat sikerült találnom, illetve amire nem számítottam, sok forrás ecsetelte a koronavírus hatásait, valamint esettanulmányokat is sikerült találnom a koronavírust illetően. A virtuális valóság elterjedése nagyban volt köszönhető a koronavírusnak, hiszen rengeteg azonnali megoldást kellett találni a kialakult helyzetre, illetve eleget tenni az előírásoknak. Erre pedig sok szempontból megoldást nyújtott a virtuális valóság, a távoktatás, távmunka, az e-kereskedelem is fellendült, az esport népszerűbbé vált. Ha a koronavírus nélkül is érkezett volna ez a terjedés, az valószínűleg több időbe telt volna, a kényszer volt az egyik legfontosabb tényező. Nagy cégek vállaltak szerepet a virtuális valóságban, szinte mindenki be akart törni a piacra az elmúlt években, a Meta (Facebook) volt az egyik vezető ebben, ezt pedig taglaltam is a dolgozatban. 
695 |a digitális technológia 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a virtuális tér 
700 1 |a Soós Dr. Gabriella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780/1/Banna%20Marcell%20Szakdolgozat%20RN8GW4%20pdf2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20KCS%C3%89.%20Banna%20Marcell.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780/3/Biralat_BA_KM_BannaMarcell_SoosG.pdf  |z Dokumentum-elérés