A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Petra
Other Authors: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
márkaépítés
márkahűség
terméktervezés
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55792
Description
Abstract:A cég rövid bemutatása után dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy a fogyasztók, miért a Dorko márkát választják, illetve a márkát milyennek ítélik meg a fogyasztók. Az egész márka felépítése hogyan néz ki, milyen marketing eszközöket használ, kik a célcsoportok. A fogyasztók magatartását illetve ezeknek a befolyásoló tényezőket tekintettem át. Ezek után a termék befolyást, személyes befolyás szakirodalomat néztem át. Készítettem szekunder és primer kutatást is, melyet mélyinterjú során illetve kérdőív formában készítettem el, amelyet ki is elemeztem. A dolgozatom végén pedig összegeztem a kutatási anyagokat és ezekről következtetéseket, javaslatokat fejtettem ki.