A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon
Saved in:
Main Author: | Tóth Petra |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás márkaépítés márkahűség terméktervezés vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55792 |
Similar Items
A Dorko kommunikációs tervének elkészítése
: Prókai Balázs Árpád
: Prókai Balázs Árpád
Dorko’s Engagement with the Sports Community A Study of Sponsorship and Athlete Collaborations in Hungary
: Kajdon Blanka
: Kajdon Blanka
A Würth piaci pozíciója és részvétele a magyarországi szereléstechnikai piacon
: Kárász Márta
: Kárász Márta
Magyarország piaci pozíciója Olaszországban
: Hegedűs Tímea
: Hegedűs Tímea
Magyarország helye és pozíciója a NATO-ban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A somlói Kreinbacher márka piaci pozíciója a magyar pezsgőpiacon
: Bene Laura Hedvig
: Bene Laura Hedvig
Kiskakukk étterem, mint magyar tradicionális vendéglátóegység működése, piaci pozíciója és gazdálkodásának elemzése
: Vig Dávid
: Vig Dávid
Cukrászdák piaci pozíciója, megvalósítandó cukrászda létesítése, működtetése, gazdálkodásának elemzése
: Szandi Flóra
: Szandi Flóra
A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése
: Mátó Fanni
: Mátó Fanni
Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül
: Kőszeri Virág
: Kőszeri Virág
Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül
: Kőszeri Virág
: Kőszeri Virág
Elanders Hungary piaci pozíciója, vevőkkel való kapcsolata és annak háttere
: Bicsák Tamás
: Bicsák Tamás
A sörözők piaci pozíciója, a „Félkrajcár” söröző megvalósíthatóságának és gazdálkodásának elemzése
: Csányi Anett
: Csányi Anett
A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése
: Perjámosy Leila
: Perjámosy Leila
Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések
: Baár Csaba János
: Baár Csaba János
Saját beruházásban megvalósítandó steak bár piaci pozíciója, működésének és gazdálkodásának elemzése
: Kundermann Tamás
: Kundermann Tamás
A sziget fesztivál gazdasági hatásainak elemzése, a rendezvény pozíciója és jövője a magyar és az európai fesztiválpiacon
: Sasvári Szilveszter
Published: (2014)
: Sasvári Szilveszter
Published: (2014)
A vendéglátóipari rendezvények piaci pozíciója, gazdálkodásának elemzése a Duna-Parteam Kft. példáján keresztül
: Piókerné Szentpáli Mónika
: Piókerné Szentpáli Mónika
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Published: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Published: (2009)
Nem melegkonyhás vendéglátóipari üzletek piaci pozíciója, működésük és gazdálkodásuk bemutatása konkrét példákon keresztül
: Kiss Roxána
: Kiss Roxána
Kávéházak piaci pozíciója, létesítésének feltételei, működtetésük és gazdálkodásuk bemutatása egy konkrét példán keresztül
: Szanyi Rita
: Szanyi Rita
Az ALDI Magyarország üzleti környezetének elemzése és piaci pozíciója, különös tekintettel közvetlen versenytársaira
: Ihárosi Janka
: Ihárosi Janka
A Karcagi járás fejlettségi pozíciója, különös tekintettel a munnkaerő-piaci helyzetre és a foglalkoztatottságra
: Mikes Evelin
: Mikes Evelin
Bankkártya, mint szolgáltatás a magyar piacon
: Csiszár Imola
: Csiszár Imola
Wellness szállodák piaci pozíciója, és a Velence Resort & Spa F&B tevékenységének, működtetésének és gazdálkodásának elemzése
: Láng Szabolcs
: Láng Szabolcs
A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon
: Végházi Richárd
: Végházi Richárd
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté
: Molnár Máté
A felhőszolgáltatásban rejlő üzleti lehetőségek a magyar piacon
: Fekete Orsolya
: Fekete Orsolya
A Teqball, mint magyar sportinnováció helyzete a piacon
: Bata Árpád
: Bata Árpád
A korlátlan mobilinternetes szolgáltatások bevezetése a magyar piacon
: Heitz Vivien
: Heitz Vivien
Egy rendezvényszervező cég fennmaradási lehetőségei a magyar piacon
: Valaczka Regina
: Valaczka Regina
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
Hipermarketek versenye a magyar piacon 2014-2018 között
: Schönhauer Andrea
: Schönhauer Andrea
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Similar Items
-
A Dorko kommunikációs tervének elkészítése
: Prókai Balázs Árpád -
Dorko’s Engagement with the Sports Community A Study of Sponsorship and Athlete Collaborations in Hungary
: Kajdon Blanka -
A Würth piaci pozíciója és részvétele a magyarországi szereléstechnikai piacon
: Kárász Márta -
Magyarország piaci pozíciója Olaszországban
: Hegedűs Tímea -
Magyarország helye és pozíciója a NATO-ban
: Kovács Petra