A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Frech Hajnalka Angéla
További közreműködők: Rézmányi Zsolt
Kulcsszavak:modernizáció
szállodaipar
szállodák
trend
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55794
Leíró adatok
Kivonat:Az "A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása az Open Reception Koncepción Keresztül" című projekt célja a front office szerepkör alapvető tevékenységeinek részletes elemzése és bemutatása az Open Reception koncepció keretein belül. Az Open Reception egy innovatív megközelítés a recepciós munkához, amely az átláthatóságot, az interaktivitást és a vendégközpontúságot helyezi előtérbe a szálloda recepciós területén.A projekt során részletesen vizsgálom és dokumentálom a mindennapi front office tevékenységeket az Open Reception koncepció alapján. Ennek során kitérek a vendégek fogadására, a be- és kijelentkezés folyamataira, a foglaláskezelésre, a kommunikációs gyakorlatokra és az egyéb adminisztratív feladatokra.A kutatás során felhasználtam kvalitatív és kvantitatív módszereket, beleértve a megfigyeléseket, interjúkat és vendégkommentek vizsgálatát is. Az adatok elemzése során bemutatatom az Open Reception koncepció előnyeit és kihívásait, valamint javaslatokat teszek a hatékonyabb és vendégközpontúbb munkafolyamatok kialakítására.A projekt eredményei segítenek a front office munkatársaknak jobban megérteni és alkalmazni az Open Reception koncepciót a mindennapi gyakorlatban, valamint hozzájárulnak az innovatív recepciós megoldások fejlesztéséhez és terjesztéséhez a szállodaiparban.