Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Marketingkommunikációja
Elmentve itt :
| Szerző: | Szabolcsi Klaudia |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | biztosító társaság kártérítés kérdőív közösségi média kutatás marketingkommunikáció SWOT-elemzés szponzorálás vállalat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55807 |
Hasonló tételek
Az UNION Vienna Insurance Group Zrt. márka aktivációja
: Bánhegyi Márk
: Bánhegyi Márk
Új biztosítási irányelvek informatikai rendszerfejlesztéseinek hatása a Vienna Insurance Group-ra és az Erste Bank Leányvállalati Termékmenedzsment területére
: Siket Viktória
: Siket Viktória
Insurance fraud
: Eszes Nóra
: Eszes Nóra
DVM Group Kft. online marketingkommunikációja
: Horváth Hanna
: Horváth Hanna
Comparison of Budapest and Vienna based on tourism strategies
: Máj Adél
: Máj Adél
Critical issues of marine insurance
: Burkus Roland
: Burkus Roland
Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company
: Ilics Mercédesz
: Ilics Mercédesz
The unit linked insurances as an investment opportunity
: Miklósi Gergely
: Miklósi Gergely
The insurance sector during an economic crisis
: Turiák Bence Márton
: Turiák Bence Márton
The evolution of marine cargo insurance in trade
: Szilágyi Sára Réka
: Szilágyi Sára Réka
Szállodai rendezvényszservezés az Alfa Art Hotelben
: Molnár Teodóra
: Molnár Teodóra
The usage of mobile applications in the Hungarian insurance market
: Drahos Éva
: Drahos Éva
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Az alfa generációt nevelő szülők médiatudatossága különböző generációk szülői médiaszokásainak vizsgálata
: Füzesi-Illés Virág
: Füzesi-Illés Virág
Marketing strategy through the example of the Groupama Insurance SC
: Orbán Tímea
: Orbán Tímea
"The Correlation Between the Economic Development and the Insurance Sector of Kenya"
: Komen Felicity Chemutai
: Komen Felicity Chemutai
Versenytárselemzés egy adott vállalkozás gyakorlatában-Alfa Art Hotel
: Tamási Vanda
: Tamási Vanda
A szakma iránti szeretet kialakítása az Alfa generációban
: Ignéczi Alexandra Angyalka
: Ignéczi Alexandra Angyalka
Comparison of 3 Central European Capitals related to the Tourism Marketing (Budapest, Vienna, Prague)
: Létai Nóra
: Létai Nóra
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
A Cardif Biztosító Zrt. marketing elemzése
: Szendi Gábor
: Szendi Gábor
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
How credit insurance affects the world trade and would the Solvency II Directive impact the biggest European Trade Credit Insurance Companies (Atradius, Coface, and Euler Hermes)?
: Szakál Ádám
: Szakál Ádám
2008 vs 2020’s potential economic crisis in Europe (The insurance industry)
: Turiák Bence Márton
: Turiák Bence Márton
A márkahűség hatása az autóiparban- az Alfa Romeo példáján keresztül
: Czikora Kristóf Máte
: Czikora Kristóf Máte
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória
: Trembulyák Klaudia Viktória
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból
: Tősér Dorián
: Tősér Dorián
New trends on the Hungarian Insurance Market in the light of AIG Europe Limited's strategic response
: Péter Anna
: Péter Anna
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea
: Bernát Andrea
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina
: Schubert Edina
A vezetői utánpótlásképzés módszerei, és a Budapest Bank Alfa Programjának elemzése, fejlesztési javaslatok
: Kontra Barbara
: Kontra Barbara
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar unit linked piacon
: Izsák Gabriella
: Izsák Gabriella
Az életbiztosítások adójogi kérdései az UNIQA Biztosító Zrt. gyakorlatában
: Pallay Melinda Anna
: Pallay Melinda Anna
Iratkezelés informatikai hátterének sajátosságai az NN Biztosító Zrt.-nél
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
A fogyasztói magatartás és a marketingtrendek vizsgálata a Z és az Alfa generáció körében
: Kun Tamás Ernő
: Kun Tamás Ernő
Hasonló tételek
-
Az UNION Vienna Insurance Group Zrt. márka aktivációja
: Bánhegyi Márk -
Új biztosítási irányelvek informatikai rendszerfejlesztéseinek hatása a Vienna Insurance Group-ra és az Erste Bank Leányvállalati Termékmenedzsment területére
: Siket Viktória -
Insurance fraud
: Eszes Nóra -
DVM Group Kft. online marketingkommunikációja
: Horváth Hanna -
Comparison of Budapest and Vienna based on tourism strategies
: Máj Adél