A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántay Antal Sándor
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fmcg szektor
fókuszcsoportos kísérlet
marketing
márka
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55822
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatban az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) szektorban hozott vásárlási döntéseket vizsgáltam a márkahatásának szempontjából. Fókuszcsoportos kísérlet segítségével hasonlítottam össze kereskedelmi- és gyártói márkákat. Emellett online kérdőív formájában megkérdeztem a fogyasztókat a saját szubjektív véleményükről a témában. A dolgozat szakirodalmi része a marketing tudományon belül a márkák és márkaépítés alapjainak elméleti hátterét foglalja össze, a terméktől kezdve egészen a kommunikációig.