A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Szántay Antal Sándor |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fmcg szektor fókuszcsoportos kísérlet marketing márka márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55822 |
Hasonló tételek
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Az adatok értéke és az adattárházak szerepe az üzleti szektorban
: Eördögh Lili
: Eördögh Lili
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
A DunaPro Kft. disztribúciós tevékenysége az FMCG szektorban
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta
: Kocsis Gréta
A munkatársi elégedettség mérés folyamata egy szervezeten belül
: Harmati Bianka
: Harmati Bianka
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia
: Benyovszki Klaudia
A fénykép értéke
: Rigó Tamás
: Rigó Tamás
Munkavállalói elégedettség mérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Csizmadia Anett Éva
: Csizmadia Anett Éva
Elégedettség mérés a De Lage Landen Finance Zrt.-nél.
: Tolnai Sára
: Tolnai Sára
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Az alkoholos italokkal kapcsolatos vásárlói magatartás változása az FMCG-szektorban 2022-ben Magyarországon
: Simonics Anett
: Simonics Anett
Így alkoss értékes márkát!
: Nyári Béláné
: Nyári Béláné
Esettanulmányi versenyek üzleti értéke
: Bendik Vivien
: Bendik Vivien
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A fogyasztói magatartások változása az FMCG szektorban a 2008-as gazdasági világválság előtt és után
: Cseke Szilvia Dzsenifer
: Cseke Szilvia Dzsenifer
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Családbarát munkahelyek, ahol az érték az ember,
: Pintér Mónika
: Pintér Mónika
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
A dolgozói elégedettség mérés hatása egy személyszállítással foglalkozó cég TQM alapelveinek továbbfejlesztésére
: Tóth Virág Márta
: Tóth Virág Márta
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
Egy szervezet legfőbb értéke a munkatárs!
: Ecsedi Edina Renáta
: Ecsedi Edina Renáta
A magyar cirkuszművészet, mint turisztikai érték
: Bata Renáta
: Bata Renáta
A szervezeti kultúra, mint rejtett érték
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Elektronikus kereskedelmi piac helyzete Magyarországon az FMCG szektorban és a Covid-19 vírus hatása a szektorra
: Bölcskei-Molnár Péter
: Bölcskei-Molnár Péter
Hasonló tételek
-
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán -
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014) -
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien -
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton -
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn