Biztosítás, Utasbiztosítás az Euro Finanz Service Zrt-nél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Józsa Dániel
Other Authors: Schultz Éva
Kulcsszavak:biztosítás történet
biztosítás(ok)
biztosítási szerződés
biztosító(k)
utasbiztosítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55824
Description
Abstract:A biztosító társaságok a kezdetek óta egymással is konkurencia alapon árverésnyiekbe kezdtek az ügyfelek megszerzéséért. Hasonló mindent átfogó kockázati tényezőket elemezve kínálják egymástól eltérő árfekvésben a biztosítási szolgáltatásaikat, amiben a piacgazdaság elvei alapján, mint versenytársak küzdenek egymással. Az ügyfelek üzleti potenciális alanyok érdekében kedvezőbb feltételekkel tudnak a biztosító társaságoknál szerződni. Ennek a versenyfolyamatnak belűről vagyok a részese, mivel magam is a piacot figyelembe véve igyekszem a biztosító társaság érdekeit és üzleti kondíciókat az ügyfeleknek bemutatni és felvázolni. Ezen belül én, mint utasbiztosítással foglalkozó átlátom ezeket a folyamatokat. Az adott esetben üzletet is kötök, amivel az ügyfelek és a biztosító társaság is elégedet. Napjainkban a biztosításoknak komoly szerepe van az emberek vagyoni tulajdonú védelmében is, mert ezeknek a kölcsönös bizalmi és szellemi tulajdonoknak köszönhetően anyagi biztonságot nyújt a biztosító. Például, ha a család generációkon keresztül felépített vagyont egy jól és megfontolt biztosítással szilárd alapon és biztonságba helyezi, az a család tradícióját is segíti. A különböző biztosítások skáláján belül elsősorban én az utasbiztosításokkal foglalkozom az Euro Finanz Service Zrt. cégnél, ahol a szakmai gyakorlatomat végeztem el. A projektmunkámban megemlítem a biztosítással kapcsolatos kockázat fontosságát, kifejtem többször is az un. „tiszta” kockázat jelentőségét és a szerződésben foglaltak fontosságát. A fogalom magyarázatban először megfogalmazom magának a biztosításnak a fogalmát, jelentőségét és hány féle biztosítás van Magyarországon. Utána leírom a biztosítás történetét, irodalmi hátterét, az Euro Finanz Service Zrt. céget, a cég munkáját, az utasbiztosítást a cégen belül, az öltözködés, a protokoll, az etikett jelentőségét. Legvégül interjút készítek egy kedves ügyfelemmel, aki a munkájából kifolyólag sűrűn utazik és még egy problémás ügyféllel is.