A front office tevékenységei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kecskés Regina
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:adatbázis biztonság
adminisztráció
kommunikáció
kulturális különbségek
turisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55833

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55833
005 20240715101852.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kecskés Regina 
245 1 2 |a A front office tevékenységei  |c Kecskés Regina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámmal a front office feladatait és kötelezettségeit szeretném bemutatni, ebben segítségemre volt a szakmai gyakorlat, melyet a herceghalmi Abacus Business és Wellness Hotelben töltöttem. Annak ellenére, hogy gyakornok voltam, minden feladatot megtanultam és elvégeztem. A dolgozatban igen széleskörűen lehet olvasni a feladatokról, kötelezettségekről és a szükséges kompetenciákról. A lehető legtöbb olyan dolog kerül említésre, melyeket fontos tudni erről a szakmáról. . Összehasonlításra került az éjszakás és a nappalos műszak,illetve bemutatásra maga a szálloda, a különböző szektorokkal való egésznapos kapcsolattartás, a mindennapos feladatok és kihívások. 
695 |a adatbázis biztonság 
695 |a adminisztráció 
695 |a kommunikáció 
695 |a kulturális különbségek 
695 |a turisztika 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55833/1/Projektmunka%20Kecsk%C3%A9s%20Regina%20%28EBJB42%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55833/2/Kecsk%C3%A9s%20Regina_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly.pdf  |z Dokumentum-elérés