Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása és a brand fontossága a felsőoktatásban - A Budapesti Gazdasági Egyetem felvételi kampányának példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zeliska Málna Regina
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
felsőoktatás
iskolamarketing
kommunikációs eszközök
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55841
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban bemutatom a marketingkommunikáció lényegi aspektusait, valamint a szolgáltatásmarketing és a felsőoktatás marketing fontosságát, és ezen területek alkalmazását a Budapesti Gazdasági Egyetem példáján keresztül. Vizsgálat alá vetettemhogy milyen motivációs tényezők mentén döntenek a felvételizők az intézmények kiválasztása során, valamint a szolgáltatás marketing aspektusait is, ami alapja a felsőoktatás marketingnek. Célom voltfelmérni a felsőoktatási marketing jelentőségének mértékét és alkalmazásának létfontosságát. Kiemelt hangsúlyt fordítottam arra,hogy a felvételizők, valamint megkérdezettek mit gondolnak a BGE-ről, valamint lényegesnek gondolom, feltárni, hogy milyen csatornákon értesülnek az Egyetem által közölt információkról.