A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
Elmentve itt :
| Szerző: | Zentai Eszter |
|---|---|
| További közreműködők: | Fábián Tamás |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fenntarthatóság Forma-1 Hungaroring sportrendezvény sportturizmus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55859 |
Hasonló tételek
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó
: Kett Anikó
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A Forma-1 fenntarthatósági stratégiája
: Józsa Gellért
: Józsa Gellért
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A Forma-1 arculatváltásának hatása a magyar közönségre
: Soltész Sarolta
: Soltész Sarolta
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra
: Vereb Dóra
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
A Forma 1, mint megasportrendezvény és a Hungaroring hatása Budapest turizmusára
: Ódor Adrienn Erika
: Ódor Adrienn Erika
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Fenntarthatósággal kapcsolatos vállalati beszámolás a hazai gyakorlatban
: Bögöly Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Bögöly Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
Globális márkák és egyéni sikerek a Forma-1-ben Hogyan alakította a Red Bull Racing és Max Verstappen dominanciája a sportág jövőjét?
: Czető Erzsébet
: Czető Erzsébet
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A GINOP - 7.1.3 - 2015 Turisztikai fejlesztési pályázat hatásai Kiskunhalas turizmusára
: Narancsik Norbert Ádám
: Narancsik Norbert Ádám
A fenntarthatósággal kapcsolatos reklámok szerepének vizsgálata a textilipar vonatkozásában
: Olaszy-Kiss Anna
: Olaszy-Kiss Anna
A vállalati dolgozók vállalati fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjei a Robert Bosch Kft.-nél
: Ónodi Eszter
: Ónodi Eszter
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A Forma-1 bemutatása és a kommunikációjának, gazdálkodásának és technológiájának alakulása 1950- től napjainkig és a jövőre vonatkozó elképzelései
: Csatlós Martin
: Csatlós Martin
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
A családi vállalkozási forma Magyarországon. Generációváltás a családi vállalkozásokban.
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
Az érzelmi intelligencia és a home office kapcsolata
: Zentai Petra
: Zentai Petra
A startup, mint vállalati forma bemutatása, működési feltételrendszere, helyzete Magyarországon
: Fajt Gergely
: Fajt Gergely
A lakástakarékpénztár, mint megtakarítási forma
: Andrási Szabina
: Andrási Szabina
A lízing, mint finanszírozási forma
: Csonka Dorina
: Csonka Dorina
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
A családi vállalkozási forma Magyarországon. Generációváltás a Fabogár Kft. családi vállalkozásba.
: Fichitiu Alexandra Delia
: Fichitiu Alexandra Delia
A megváltozott munkaképességű személyek rehabilitációjának és foglalkoztatási rendszerének támogatási rendszere - A TÁMOP 1.1.1.-kiemelt projekt hatása a megváltozott munkaképsségű személyek munkaerő-
: Vass Judit Eszter
: Vass Judit Eszter
A fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi felelősségvállalás és ennek kommunikációja a vállalatok részéről, valamint a fogyasztóknál elért hatása
: Balogh Barbara
: Balogh Barbara
Hasonló tételek
-
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika -
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó -
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor -
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik -
A Forma-1 fenntarthatósági stratégiája
: Józsa Gellért