A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
Saved in:
Main Author: | Matuschik Alexander György |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 20. század 21. század Accor Hotels Front Office housekeeping kommunikáció minták szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55860 |
Similar Items
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Purchasing és egyéb részlegek közötti kapcsolatok
: Szűcs Zsófia
: Szűcs Zsófia
A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta
: Minker Gréta
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
Kapcsolattartás a kezdetektől napjainkig
: Székely Roland
: Székely Roland
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
A viszonteladókkal való kapcsolattartás és szerződéskötés
: Csiszár Benjámin
: Csiszár Benjámin
A szülői kapcsolattartás nehézségei a Családsegítő Szolgálatnál
: Lados Éva
: Lados Éva
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn
: Szedlák Beatrix Adrienn
Az elektronikus kapcsolattartás hatása az adóellenőrzés folyamatára
: Herczeg Miklós, et al.
Published: (2019)
: Herczeg Miklós, et al.
Published: (2019)
A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig
: Sebestyén Melinda
: Sebestyén Melinda
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
Digitalizáció a számvitelben és az elektronikus kapcsolattartás kihatásai a számviteli munkakörnyezetre
: Ujvárosi Levente
: Ujvárosi Levente
Államok közötti kommunikáció az adatvédelem színterén
: Haidekker Tamás Árpád
: Haidekker Tamás Árpád
A vallásgyakorlás és a vallási részlegek szerepe a büntetés-végrehajtásban a különböző egyházak tükrében
: Hoós Eszter Flóra
: Hoós Eszter Flóra
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A sportkommentátori és az interperszonális kommunikáció közötti összefüggések
: Bíró Ákos
: Bíró Ákos
A szervezeti elkötelezettség és a vezetői kommunikáció közötti kapcsolat
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Szervezeti szintű érzelmi intelligencia és kommunikáció közötti kapcsolat elemzése
: Szegő Réka
: Szegő Réka
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
A Budapesti Gazdasági Egyetem és a hallgatók közötti kommunikáció vizsgálata
: Rappay Bence Zsolt
: Rappay Bence Zsolt
A Budapesti Gazdasági Egyetem és a hallgatók közötti kommunikáció vizsgálata
: Rappay Bence Zsolt
: Rappay Bence Zsolt
Online kommunikációs megtévesztések és félrevezetések - generációk közötti manipuláció megjelenése a közösségi médiában
: Zawadka Denis
: Zawadka Denis
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A szállodai Revenue Management
: Kuna Zoltán
: Kuna Zoltán
Kiégés a szállodai vendéglátásban
: Meskó Luca
: Meskó Luca
Szállodai metakeresők népszerűsége Magyarországon
: Havacs Péter
: Havacs Péter
Szállodai rendezvényhelyszín tevékenységek bemutatása
: Bálint Richárd
: Bálint Richárd
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések bemutatása a Pliva Hungária Kft.-n keresztül
: Halász Judit
Published: (2007)
: Halász Judit
Published: (2007)
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
Similar Items
-
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix -
Purchasing és egyéb részlegek közötti kapcsolatok
: Szűcs Zsófia -
A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében
: Mézes Anita Nikolett -
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla -
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta