A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
Elmentve itt :
Szerző: | Borsodi Zsófia Réka |
---|---|
További közreműködők: | Szőke Dr. Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztó(k) influenszer közösségi média marketing turizmus utazás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55866 |
Hasonló tételek
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
„Hiteles-e még a hashtag?” - Az Instagram influencerek hatása az utazók attrakcióválasztási döntéseire
: Pethő János
: Pethő János
A terrorizmus hatása a magyar lakosság utazási döntéseire 2015 óta
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Hasonló tételek
-
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina -
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna -
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert