Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Litavszky Noémi Anna
További közreműködők: Róbert Nóra
Kulcsszavak:Expocasa
értékesítés
hungexpo
kiállítás
vásár
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55869

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55869
005 20240715101938.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Litavszky Noémi Anna 
245 1 0 |a Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül  |c Litavszky Noémi Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az rendezvényszervezés és kiállítások értékesítése olyan dinamikus terület, amely fontos szerepet játszik a vállalati kommunikációban és marketingstratégiákban. Az elmúlt évtizedekben az események és kiállítások nemcsak az üzleti világ, hanem a kulturális és társadalmi élet meghatározó elemeivé váltak, kiemelkedő lehetőséget kínálva a vállalatoknak és egyéneknek egyaránt. Személyes tapasztalataim alapján a Hungexpo-n végzett gyakorlatom során, valamint az OTTHONDesign és a torinói Expocasa kiállításokon való részvételem során megszerzett élmények inspiráltak arra, hogy alaposan tanulmányozzam a kiállítások értékesítésének folyamatát és hatékonyságát. Az eseményszervezés és kiállítások értékesítése sokszínű tevékenységet foglal magában, amely az üzleti célkitűzésektől és a rendezvény jellegétől függően változhat. A Hungexpo-nál szerzett tapasztalataim lehetőséget adtak arra, hogy közvetlenül megismerjem az események értékesítési folyamatát és a kiállítókkal való kapcsolattartás jelentőségét. A kiállítások előkészítésétől kezdve egészen az utófeldolgozásig, az értékesítők fontos szerepet játszanak abban, hogy a rendezvény sikeres legyen és megfeleljen az ügyfelek elvárásainak. Az OTTHONDesign projektben való részvételem során részletes betekintést nyertem a lakberendezési kiállítások előkészítésébe és megvalósításába, amelyek az eseményszervezés iparágának fontos részét képezik. A nemzetközi szinten is jelentős kiállítások, mint például a torinói Lingotto Fiere által rendezett Expocasa, lehetőséget kínálnak arra, hogy összehasonlítsuk és tanulmányozzuk a különböző kulturális és gazdasági környezetekben zajló események és kiállítások sajátosságait. Az ExpoCasa kiállítás látogatása során lehetőségem nyílt összehasonlítani a Hungexpo és a nemzetközi kiállítások közötti különbségeket és hasonlóságokat. Az Expocasa kiállítás által bemutatott lakberendezési trendek és a kiállítás szervezési folyamatai segítettek megérteni az eseményszervezés különböző aspektusait és globális jelentőségét. A szakdolgozat célja, hogy összehasonlítsa és elemzéseket készítsen a Hungexpo-nál és a Torinói Lingotto Fiere által rendezett kiállítások értékesítési folyamatairól, különös tekintettel az OTTHONDesign projekt tapasztalataira és az Expocasa kiállítás látogatásának megfigyeléseire. A következő fejezetekben részletesen vizsgáljuk meg a két kiállítás közötti különbségeket és hasonlóságokat, valamint azok hatásait a vállalatokra és a résztvevőkre. 
695 |a Expocasa 
695 |a értékesítés 
695 |a hungexpo 
695 |a kiállítás 
695 |a vásár 
700 1 |a Róbert Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55869/1/PROJEKTMUNKA-%20LITAVSZKY%20NO%C3%89MI%20ANNA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55869/2/Litavszky%20No%C3%A9mi%20Anna_Konzulens_R%C3%B3bert%20N%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés