A telefonvédelem marketingháborúja fogyasztói preferenciák és márkakommunikáció Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Ruppl Szabrina Hanna |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Kulcsszavak: | 21. század fogyasztói magatartás marketingkommunikáció márkaépítés mobiltelefonok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55872 |
Hasonló tételek
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
A túlzott turizmus jelensége Európában
: Vámos Szabrina
: Vámos Szabrina
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Kunszentmiklós Város Önkormányzatának Finanszírozása
: Juhász-Tóth Szabrina
: Juhász-Tóth Szabrina
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Fenntartható turizmus és turizmusfejlesztés, illetve a hazai fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Czébely Éva Ilona
: Czébely Éva Ilona
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
Share economy és a budapesti autómegosztás - Fogyasztói szokások és preferenciák felmérése
: Petreczky Levente Tibor
: Petreczky Levente Tibor
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
A fogyasztói preferenciák és a marketingtevékenységek összefüggése a magyar fast food piacon
: Siket Mátyás Noel
: Siket Mátyás Noel
Fogyasztói döntési preferenciák különböző kontextusok függvényében a multivitamin piacon és a Supradyn
: Rittgasszer Adél
: Rittgasszer Adél
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A természetes kozmetikumok helyzete Magyarországon, és az ezzel kapcsolatos preferenciák vizsgálata
: Jenei Éva
: Jenei Éva
Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban
: Szekeres Dániel
: Szekeres Dániel
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Szabadulószoba látogatói szokások és preferenciák vizsgálata
: Bakró Richárd
: Bakró Richárd
A karórákkal kapcsolatos vásárlói preferenciák vizsgálata
: Ráti Gábor
: Ráti Gábor
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Fenntartható fejlődés az élelmiszer-kereskedelemben - Egy diszkontáruház perspektívájától a fogyasztói szokásokig
: Ferencz Hanna
: Ferencz Hanna
Az innováció és a startupok fejlődése Magyarországon
: Kiss Hanna
: Kiss Hanna
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk
: Karanyicz Kristóf Márk
Az általános iskola választást befolyásoló szülői preferenciák
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
Generációs különbségek a munkaerőpiacon – A munkavállalói preferenciák változása
: Berkó Szilvia
: Berkó Szilvia
Repülős és buszos utazások közötti választási preferenciák elemzése
: Kőröshegyi Kinga
: Kőröshegyi Kinga
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
Szálláshelyi preferenciák vizsgálata a turizmusban - Generációk szálláshely preferenciái
: Dér Zsófia
: Dér Zsófia
Hasonló tételek
-
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix -
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
A túlzott turizmus jelensége Európában
: Vámos Szabrina -
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna