Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze-Pál Alexandra
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
élménygazdaság
szállodaipar
szállodák
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55883

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55883
005 20240715101954.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze-Pál Alexandra 
245 1 3 |a Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban  |c Vincze-Pál Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az utazási élmények személyre szabása kulcsfontosságú a turizmus jelenében és jövőjében, mivel segít a vállalkozásoknak alkalmazkodni a változó fogyasztói elvárásokhoz, növelni a versenyképességet és hozzájárulni a vendégelégedettséghez és hűséghez. Az egyéni igények figyelembevétele a turisztikai szektorban egyre inkább alapvető tényezővé válik a siker és a fenntarthatóság szempontjából, amelyeket a munkahelyem által nap mint nap tapasztalni tudok és örömmel kifejtenék a kutatásom során. Meglátásom szerint a szállodáknak folyamatosan fejlődniük kell a siker érdekében. Az utazási élmények személyre szabása a szállodaiparban olyan téma, melynek jelentősége és gyakorlati hasznossága kiemelkedő az aktuális turisztikai környezetben. Az utazás ma már nem csupán egy egyszerű úticél elérése, hanem egy teljes élmény, melyet a vendégek egyre inkább személyre szabottnak és egyedinek várnak el. A fogyasztói elvárások dinamikus változásaival való lépést tartás nem csupán kihívás, hanem elengedhetetlen feltétele a vállalkozások sikeres működésének. A versenyképesség megőrzése és növelése érdekében a szállodáknak és turisztikai vállalkozásoknak folyamatosan fejleszteniük kell szolgáltatásaikat és alkalmazkodniuk kell a vendégek egyre változatosabb igényeihez és elvárásaihoz. Az egyre személyre szabottabb élmények nyújtása nem csupán a vendégelégedettség növekedéséhez és a hűség kialakításához járul hozzá, hanem a fenntarthatóság szempontjából is kritikus tényezővé válik. Az egyéni igények figyelembevétele szorosan kapcsolódik a vendégelégedettséghez és a hűség kialakításához. Az elégedett vendégek nemcsak visszatérnek, de pozitív élményeiket is megosztják másokkal, ami további vendégáradatot generálhat. Emellett azonban nemcsak a rövid távú sikerek szempontjából fontos az egyéni igények figyelembevétele, hanem hosszú távon is, hiszen a fenntarthatósághoz elengedhetetlen a vendégek elégedettsége és hűsége. 
695 |a 21. század 
695 |a élménygazdaság 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
695 |a utazás 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55883/1/Szakdolgozat-Vincze-P%C3%A1l%20Alexandra%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55883/2/VinczeP%C3%A1lAlexandra_konzulensi_Karakasn%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55883/3/Vincze%20Pal%20Alexandra%20Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc.pdf  |z Dokumentum-elérés