Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Vincze-Pál Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század élménygazdaság szállodaipar szállodák utazás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55883 |
Hasonló tételek
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba
: Keresztes Csaba
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
Okoshotelek megjelenése és jelentősége a szállodaiparban
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül
: Heiter Lili Laura
: Heiter Lili Laura
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán
: Hüse Zoltán
: Hüse Zoltán
Önprezentációs portfólió mentálhigiénés segítő program életpálya módosítóknak, karrierváltóknak, újrakezdőknek személyre szabva
: Molnárné Barta Beáta
: Molnárné Barta Beáta
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Érzelmek és élmények a munkahelyen − Az érzelmi intelligencia és a flow élmény kapcsolata egy multinacionális környezetben
: Strobl Laura
: Strobl Laura
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
A revenue menedzsment jelentősége és versenyképesség javító hatása a hazai szállodaiparban
: Pap-Kuttor Ildikó
: Pap-Kuttor Ildikó
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Összefüggések az utazási tradíciók és az egészségturizmus között
: Vincze Péter
: Vincze Péter
Egy új szellemi termék létrehozásának folyamata, egy dobozos keretrendszer személyre szabhatóságán keresztül szemléltetve
: Reznek Laura
: Reznek Laura
A fenntarthatóság jelentősége és lehetőségei a szállodaiparban, a zöld szállodák példáján keresztül
: Vass Nóra
: Vass Nóra
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Robotizáció a szállodaiparban
: Végh Dominika
: Végh Dominika
Innováció a szállodaiparban
: Pap Virág
: Pap Virág
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
Laktózmentes termékek a vendéglátásban és a szállodaiparban
: Molnár Kinga Alexandra
: Molnár Kinga Alexandra
Hasonló tételek
-
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia -
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba -
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya -
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó -
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla