Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ágoston Tímea
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:greenwashing
H&M
kereskedelem
környezetvédelem
marketing
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55902
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a fenntarthatóság és greenwashing kapcsolatát témáját öleli fel a fast fashion világában. Részletes betekintés mutat a fenntarthatósági kérdésére a fast fashion-ben, hogy milyen eszközöket használnak a greenwashing-on belül a vállalatok, amelyek fast fashion iparágban működnek. A téma átfogóbb és célzottabb feldolgozása érdekében egy vállalaton, a H&M divatmárkán keresztül mutattam be "zöldre mosás" jelenségét. A kutatási módszer kérdőív volt, amelyet széles korosztályban, nemek eloszlásában főleg nők és legnagyobb százalékban városi, illetve fővárosi lakosok töltöttek ki.