A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
Saved in:
Main Author: | Cseke Dorina |
---|---|
Other Authors: | Marosán Dr Bence |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Televíziózás Gyermekek Médiafogyasztás Hatásvizsgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5591 |
Similar Items
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda
: Ambrus Melinda
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Published: (2007)
: Faludi Barbara
Published: (2007)
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn
: Réz Adrienn
Média hatása az óvodás korú gyermekekre
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett
: Drengubák Bernadett
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
A reklám hatásai a gyermekekre
: Krajcsi Enikő
: Krajcsi Enikő
A reklám hatása a 3-12 éves gyermekekre
: Kósikné Kiss Réka Eszter
: Kósikné Kiss Réka Eszter
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
A média befolyásoló ereje kiskorú gyermekekre
: Brganunc Diána
: Brganunc Diána
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Published: (2014)
: Balassa Eszter
Published: (2014)
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
Az erőszakos médiatartalmak gyermekekre gyakorolt hatása, a vonatkozó törvényi szabályozás bemutatása
: Szalmási Barnabás
: Szalmási Barnabás
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
A reklámok hatásának vizsgálata a 7-10 éves gyermekekre
: Balis Zsófia
: Balis Zsófia
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
: Turupuli Zsuzsa
: Turupuli Zsuzsa
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
"Táncturizmus" - A magyar néptánc hatása a turizmusra
: Cseke-Császár Dóra
: Cseke-Császár Dóra
A jövő kihívása a digitális televíziózás
: Juhász Adrienn
: Juhász Adrienn
Az információ biztonsága a pénzintézetek életében
: Cseke Péter
: Cseke Péter
Az Európai Központi Bank monetáris politikája, az euró bevezetésének jelentősége, gazdasági hatásai
: Cseke Csaba
: Cseke Csaba
Strukturális alapok és működésük az Európai Unióban
: Cséke Zoltán
: Cséke Zoltán
A munkáltatói márkaépítés jelensége és fontossága
: Cseke Gréta
: Cseke Gréta
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Okostérkép Újbudán A projekt megvalósítása Budapest XI. kerületében
: Cseke Mátyás
: Cseke Mátyás
A bankok lividitási kockázatának statisztikai módszerekkel történő elemzése
: Cseke Nóra
: Cseke Nóra
A Visegrádi Nemzetközi Palotajátékok bemutatása és közösségszervező hatásának elemzése
: Cseke Péter
: Cseke Péter
Egy hazai és egy nemzetközi kutatás-fejlesztési projekt pénzügyi szempontú összehasonlítása a PEMÜ Műanyagipari Zrt. példáján keresztül
: Cseke Csenge
: Cseke Csenge
Psychological effects in web design - How colors, typography and spacing affect users
: Cseke Panna
: Cseke Panna
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
A fogyasztói magatartások változása az FMCG szektorban a 2008-as gazdasági világválság előtt és után
: Cseke Szilvia Dzsenifer
: Cseke Szilvia Dzsenifer
Az influenszerek hatása a pénzügyi tudatosságra és befektetésekre
: Polyák Dorina
: Polyák Dorina
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina
: Bárándy Dorina
Similar Items
-
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda -
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Published: (2007) -
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn -
Média hatása az óvodás korú gyermekekre
: Kovács Kitti -
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett