A Starlight Suiten Hotel Front Office rendszerének elemzése
Saved in:
Main Author: | Varga Vivien |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Final Paper |
Kulcsszavak: | Minősítés, szálláshely Hotelstars Union Starlight Suiten Hotel Versenytárselemzés Front Office |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55928 |
Similar Items
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
: Hevesi Dejan Ernő
: Hevesi Dejan Ernő
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Similar Items
-
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita -
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter