Szállodán belüli kommunikációs helyzetek a bikali Puchner Kastélyszálló és Reneszánsz Élménybirtok példáján keresztül bemutatva
Saved in:
Main Author: | Szalai Edina |
---|---|
Other Authors: | Cservák György |
Format: | Final Paper |
Kulcsszavak: | Kommunikáció Kastélyszálló, magyar Puchner Kastélyszálló és Reneszánsz Élménybirtok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55935 |
Similar Items
21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül
: Sóvágó Karina
: Sóvágó Karina
Kastélyok, kúriák hasznosítása Baranya megyében (Bikali Puchner Kastélyszálló bemutatásán keresztül)
: Hárnási Kitti Szandra
: Hárnási Kitti Szandra
Reneszánsz kultúra és művelődés - A kor jellemzőinek bemutatása reneszánsz portrék tükrében
: Vajda-Tóth Olimpia Mercédesz
: Vajda-Tóth Olimpia Mercédesz
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján
: Kovács Bianka
: Kovács Bianka
A turizmus szerepe a Felső-Mátrában egy szállodán keresztül bemutatva
: Ludányi Dóra
: Ludányi Dóra
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
A Főnix Wellness Resort Kastélyszálló helyzetelemzése
: Balla Blanka
: Balla Blanka
A közösségi médiában rejlő lehetőségek négy csillagos budapesti szállodán keresztül bemutatva
: Rapavi Zsófia
: Rapavi Zsófia
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Három Észak-magyarországi kastélyszálló összehasonlító elemzése rendezvényturisztikai szempontból
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Vállalaton belüli kommunikáció vizsgálata
: Sautek Veronika Lídia
: Sautek Veronika Lídia
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Az egervári Nádasdy-Széchenyi Várkastély és Reneszánsz Látogatóközpont turisztikai célú hasznosítása
: Pilise Dóra
: Pilise Dóra
A hatékony szervezeten belüli kommunikáció
: Czipóth Réka
: Czipóth Réka
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
Magyarország kalandturisztikai helyzetek és lehetőségei
: Chen Huirong
: Chen Huirong
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Vállalaton belüli elektronikus információ-megosztás és adatcsere a Continental Automotive Hungary Kft. példáján keresztül bemutatva
: Csécsei Judit
: Csécsei Judit
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Eltérő helyek, eltérő helyzetek "KKV-k helyzete Magyarország különböző térségeiben"
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Egy a régészeti feltárások során előkerült késő középkori/reneszánsz (1450–1600) konyhai eszköz a rádli
: Kohári Gabriella
Published: (2018)
: Kohári Gabriella
Published: (2018)
A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva
: Bakk Zsófia
: Bakk Zsófia
A stratégiai menedzsment szerepe egy budapesti szállodánál
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik
: Schmidt Dominik
Vendégpanaszok és különleges helyzetek kezelése a szállodaiparban
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Vállalaton belüli kommunikáció szerepe a szállítmányozásban, hatékonyságának fejleszthetősége IT szempontból.
: Pócs Viktor
: Pócs Viktor
Similar Items
-
21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül
: Sóvágó Karina -
Kastélyok, kúriák hasznosítása Baranya megyében (Bikali Puchner Kastélyszálló bemutatásán keresztül)
: Hárnási Kitti Szandra -
Reneszánsz kultúra és művelődés - A kor jellemzőinek bemutatása reneszánsz portrék tükrében
: Vajda-Tóth Olimpia Mercédesz -
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza -
Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján
: Kovács Bianka