Pirosballon a Mosolyszerviz partyüzlete, mint kiskereskedelmi vállalkozás bemutatása és annak fejlesztési javaslatai
Saved in:
Main Author: | Polgár Viktor |
---|---|
Other Authors: | Kozák Tamás |
Format: | Final Paper |
Kulcsszavak: | Kiskereskedelem Értékesítés Marketingkommunikáció Termékfejlesztés Mosolyszerviz Vállalkozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55965 |
Similar Items
A Sanofi-Aventis Zrt./Chinoin Zrt. szállítóértékelésének bemutatása és fejlesztési javaslatai
: Bíró Luca
: Bíró Luca
Egy kiskereskedelmi vállalkozás fejlesztési lehetőségei a versenyképessége érdekében
: Gál Csaba
: Gál Csaba
Import intermodális logisztikai folyamatok bemutatása, problémái és megoldási javaslatai az MSC Magyarország tekintetében
: Pankász Anett Katalin
: Pankász Anett Katalin
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
A fenntartható textilipar népszerűsítési javaslatai, a magyar cégek és az OEKO-TEX® tanúsítvány elemzésével
: Néma Dorina
: Néma Dorina
Kis- és középvállalkozások digitalizációja, egy kiskereskedelmi vállalkozás digitalizációjának bemutatása
: Olajos Levente István
: Olajos Levente István
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
A vállalkozás termék- és technológia fejlesztési tevékenysége és annak eredményességének bemutatása (innováció)
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A HimbeerCar Kft. kiskereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
Egy Kiskereskedelmi Vállalkozás Vállalatgazdasági elemzése (Áruforgalmi elemzése)
: Boros Kitti
: Boros Kitti
Egy gyógyszer-kiskereskedelmi vállalkozás jövedelmi helyzetének vizsgálata
: Farkas Emese
: Farkas Emese
Kis- és középvállalkozások helyzetének bemutatása Magyarországon egy kiskereskedelmi vállalkozás példáján keresztül
: Hullár Bernadett
: Hullár Bernadett
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Adatvizualizáció, mint hatékony elemzési módszer egy magyar kiskereskedelmi vállalkozásnál
: Tóth Máté
Published: (2017)
: Tóth Máté
Published: (2017)
Vállalkozás teljesítménye, fejlesztési tevékenysége és eredményességének bemutatása
: Kuris Fanni
: Kuris Fanni
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
A Kauf-Fer Autóalkatrész Kiskereskedelmi Kft. bemutatása, elemzése
: Marlok András
: Marlok András
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
Győr turizmusa, annak fejlesztési lehetőségei, valamint gazdasági összefüggések
: Wennesz Gyula Márton
: Wennesz Gyula Márton
A fiktív kiskereskedelmi kft beszámolójának könyvvizsgálata
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
Kaposvár és környékének turizmusa, turizmusának fejlődése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Szabó Beáta
: Szabó Beáta
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
Az S/4HANA Public Cloud üzemeltetése és annak fejlesztési lehetőségei
: Szücs Anett
: Szücs Anett
Egy hitelintézet belső ellenőrzésének komplex elemzése és annak fejlesztési lehetőségei
: Szegvári Gábor
: Szegvári Gábor
A Borsodi Sörgyár kiskereskedelmi értékesítési rendszerének elemzése
: Straub Tímea Szandra
: Straub Tímea Szandra
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel
: Erdélyi Dániel
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
A logisztika értékteremtő szerepe az ellátási lánc mentén és annak vizsgálata a FÁÜ Zrt.-n keresztül
: Polgár Regina
: Polgár Regina
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Kiskereskedelmi egység vállalati stratégiájának a kialakítása és szerkesztése
: Örkényi Károly
: Örkényi Károly
Kiskereskedelmi sajátmárkás termékek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Homonnai Csenger
: Homonnai Csenger
A kiskereskedelmi piac jelenlegi dinamikája és jövőbeli irányai.
: Hollenczer Zsanett Mária
: Hollenczer Zsanett Mária
A Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház gyógyiszap termék- és technológia fejlesztési tevékenysége és annak eredményességének bemutatása
: Vadonné Hegedüs Szilvia
: Vadonné Hegedüs Szilvia
Korzika, mint francia tartomány fejlesztési lehetőségei
: Sulyok Tímea
Published: (2014)
: Sulyok Tímea
Published: (2014)
Kriptobányászat, mint vállalkozás
: Majer Gergő
: Majer Gergő
Startup, mint vállalkozás és szemlélet - Hogyan titkolózzák magukat a sírba a startupok?
: Kovács Viktor
: Kovács Viktor
Turizmus, mint fejlesztési stratégia Esztergom és vonzáskörzetében
: Veres Barbara Zsófia
: Veres Barbara Zsófia
Similar Items
-
A Sanofi-Aventis Zrt./Chinoin Zrt. szállítóértékelésének bemutatása és fejlesztési javaslatai
: Bíró Luca -
Egy kiskereskedelmi vállalkozás fejlesztési lehetőségei a versenyképessége érdekében
: Gál Csaba -
Import intermodális logisztikai folyamatok bemutatása, problémái és megoldási javaslatai az MSC Magyarország tekintetében
: Pankász Anett Katalin -
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs -
A fenntartható textilipar népszerűsítési javaslatai, a magyar cégek és az OEKO-TEX® tanúsítvány elemzésével
: Néma Dorina