A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Onhausz Cintia
További közreműködők: Hansági Luca
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célcsoportképzés
fogyasztói etnocentrizmus
fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
márkahűség
márkapozicionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55996

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55996
005 20240920083355.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Onhausz Cintia 
245 1 2 |a A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.  |c Onhausz Cintia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a Sport szelet márka értékelésével és pozicionálásával foglalkozik, a csokoládéipar változásainak és kihívásainak tükrében. A modern fogyasztói társadalomban a globális és helyi piaci trendek, valamint a fogyasztói igények állandó változása kihívás elé állítja a márkákat, amelyeknek innovatív termékekkel és stratégiákkal kell reagálniuk a dinamikus környezetre.A kutatás célja a márkaimázs, a fogyasztói elköteleződés, és a piaci pozicionálás elemzése a Sport márkát illetően, különösen tekintettel a Z generációra, akik a jövő fogyasztói bázisát képezik. A szakdolgozat kitér a márkahűség, a fogyasztói etnocentrizmus, és a generációs marketing összefüggéseire is, bemutatva, hogyan alakítják ezek a tényezők a vásárlási döntéseket. A tanulmány rámutat, hogy a fiatalabb generációk döntései egyre inkább az innovatív jellemzők és a márka által kínált egyedi értékek felé orientálódnak, miközben a hagyományos vagy hungarikum jellegű attribútumok kevésbé dominánsok. Az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a Sport szelet márkastratégiájára, amelyek hozzájárulhatnak a márka relevanciájának fenntartásához. A szakdolgozat célja, hogy a márkamenedzsment területén releváns stratégiai iránymutatásokat nyújtson a Sport számára, összpontosítva a termékfejlesztésre, a márkakommunikációra és a célzott marketing tevékenységekre. 
695 |a célcsoportképzés 
695 |a fogyasztói etnocentrizmus 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkahűség 
695 |a márkapozicionálás 
700 1 |a Hansági Luca  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55996/1/Onhausz-Cintia-Sport-szelet-szakdolgozat-2024-BGE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55996/2/kulso-biralo-mesterkepzes_Hansa%CC%81gi%20Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55996/3/Onhausz%20Cinti%20MSc.pdf  |z Dokumentum-elérés