A drogériák sajátmárkás termékkeresletének hatása az üzlet népszerűségére - Higiéné termékcsoportra specializálva
Saved in:
Main Author: | Huszár Lili |
---|---|
Other Authors: |
Miskolczi Tibor András
Pálmai Flóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | drogéria marekting sajátmárka termékkereslet üzlet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56002 |
Similar Items
Sushi higiéné- és fogyasztási szokások Magyarországon és Kínában
: Csukás Norbert
: Csukás Norbert
Kereskedelmi láncok sajátmárkás termékstratégiájának elemzése Magyarországon
: Büki Lívia
Published: (2013)
: Büki Lívia
Published: (2013)
Sport és üzlet találkozása, Sport az Üzlet - Üzlet a Sport
: Benke Kata Tekla
: Benke Kata Tekla
Magyarországi drogériák hűségprogramjainak előnyei és hátrányai
: Jó Nikolett
: Jó Nikolett
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
Kiskereskedelmi sajátmárkás termékek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Homonnai Csenger
: Homonnai Csenger
A Golden Brothers Zrt. sajátmárkás termékeinek online piaci bevezetése
: Tamási Huba
: Tamási Huba
Balatonparti vendéglátóipari üzlet működtetése
: Foltyn Vivien
: Foltyn Vivien
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
A komissiózási teljesítmény növelhetőségének elemzése a DM sajátmárkás elosztó központjának példáján
: Ipacs Krisztina Valéria
: Ipacs Krisztina Valéria
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Felelős szervezetvezetés - több, mint üzlet
: Páli Balázs Norbert
: Páli Balázs Norbert
Egy Swarovski üzlet működésének vizsgálata
: Nagy Diána
: Nagy Diána
A méhészet, mint üzlet Stratégiai tervezés és végrehajtás
: Balasi Levente Ádám
: Balasi Levente Ádám
Üzlet és termékfejlesztés a lízingpiac területén.
: Szirtes Dániel
: Szirtes Dániel
Egy vendéglátóipari üzlet portfóliói fejlesztésének forgatókönyve
: Ozsvár Cintia
: Ozsvár Cintia
Sport és üzlet kapcsolata, párhuzamainak elemzése
: Takács Viktor
: Takács Viktor
Üzlet támogatása dobozos adatfeldolgozó rendszerrel nagyvállalati környezetben
: Etédi Barnabás
: Etédi Barnabás
Veszélyes hulladék és megújuló üzlet a használt sütőolaj környezeti és gazdasági dimenziói
: Dósa Zoltán
: Dósa Zoltán
Vásárlási szokások vizsgálata a G-Star üzlet példáján
: Bordás Csenge
: Bordás Csenge
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Hajdísz – bizsu üzlet alapítása és üzleti tervének elkészítése
: Dombóvári Dávid
: Dombóvári Dávid
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
Pici Poci Pelenka üzlet értékesítési lehetőségei és marketingkommunikációja
: Remecz Alexandra Brigitta
: Remecz Alexandra Brigitta
A család és az üzlet konfliktusainak hatásai a családi vállalkozások működésére
: Pataky Zénó
: Pataky Zénó
Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása
: Hajnal Csongor
: Hajnal Csongor
Vásárlói szokások alakulása és alakítása a Magyarországon működő drogéria láncokon keresztül bemutatva - A drogériák vásárlóinak bemutatása és elemzése
: Böröcz Annamária
: Böröcz Annamária
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
Az üzlet által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése a Tanya Csárda Étteremben.
: Bajkai Bettina
: Bajkai Bettina
Az üzlet által ellátott F&B feladatok (a’la carte, rendezvény, kiszállítás) bemutatása, elemzése a La Fiesta Party Service-nél
: Pribelszky Zsolt
: Pribelszky Zsolt
Egy kisvállalkozás beindítása -a pandémia alatt- és marketingszemléleti bemutatása
: Huszár Lili
: Huszár Lili
Toborzási és kiválasztási stratégiák, eljárások, módszerek elmélete és gyakorlata a hatékonyság, megbízhatóság és eredményesség vizsgálata vállalati oldalról
: Huszár Lili
: Huszár Lili
Turisztikai fejlesztések hatása a Balatonfüredi járásban gazdasági, ökológiai és társadalmi szempontból
: Huszár Laura
: Huszár Laura
Az önkéntesség hatása a karrierútra
: Mészáros Lili
: Mészáros Lili
Interdiszciplinaritás a sport és az üzlet kapcsolata
: Böszörményi Áron Balázs
: Böszörményi Áron Balázs
Az FHB Bankcsoporttá alakulása az oktatás tükrében
: Huszár Boglárka
Published: (2007)
: Huszár Boglárka
Published: (2007)
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
A magyar szakképzési rendszer átalakulásának dilemmái (Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és a Gundel Károly Idegenforgalmi és Vendéglátóipari Szakiskola tapasztalatai figyelembevételével)
: Huszár Péter
: Huszár Péter
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2020)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2020)
Hibrid munkarend (Home office és iroda) hatása az alkalmazottak munkavégzésére
: Jurkó Lili
: Jurkó Lili
Similar Items
-
Sushi higiéné- és fogyasztási szokások Magyarországon és Kínában
: Csukás Norbert -
Kereskedelmi láncok sajátmárkás termékstratégiájának elemzése Magyarországon
: Büki Lívia
Published: (2013) -
Sport és üzlet találkozása, Sport az Üzlet - Üzlet a Sport
: Benke Kata Tekla -
Magyarországi drogériák hűségprogramjainak előnyei és hátrányai
: Jó Nikolett -
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)