A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
Saved in:
Main Author: | Brachna Renáta |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | bank bankmarketing kommunikáció közösségi média online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56005 |
Similar Items
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Az Intelligens Szoftverek Szerepe a Csalás Elleni Stratégiákban
: Lakatos Zsolt
: Lakatos Zsolt
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
A magyar bankszektor digitális kommunikációja
: Juhász Attila Patrik
: Juhász Attila Patrik
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Digitális úton a hazai bankszektor
: Szmolka Anasztázia
: Szmolka Anasztázia
A hazai bankszektor digitalizációs kihívásai
: Tekes Mátyás
: Tekes Mátyás
A bankszektor üzleti környezetének elemzése
: Bordás Gergely Richárd
: Bordás Gergely Richárd
A magyar bankszektor online lakossági szolgáltatásainak elemzése
: Berecz Krisztina
: Berecz Krisztina
Bankszektor - strukturális kihívások és kockázataik
: Sági Judit
Published: (2003)
: Sági Judit
Published: (2003)
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
Az RPA hatása a magyar bankszektor néhány résztvevőjénél
: Sarankó Bence
: Sarankó Bence
Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a bankszektor stratégiáiban
: Varsányi Zsófi
: Varsányi Zsófi
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Technikai elemzésen alapuló kereskedési stratégiák
: Árvai Vanda
: Árvai Vanda
A privatizáció sajátosságai és a bankszektor privatizációja Magyarországon
: Serfőző Szilvia
: Serfőző Szilvia
A hazai bankszektor marketingtevékenységei a Z generáció körében
: Tamás Máté
: Tamás Máté
Bankszektor általános könyvvizsgálata, kiemelve a kontroll alapú megközelítést
: Babai Anita
: Babai Anita
A kulturális diplomácia szerepe a 2019-es kulturális évadok elemzésén keresztül
: Bolla Klaudia
: Bolla Klaudia
A digitalizáció fejlődése, annak hasznossága Különös tekintettel a személyi jövedelemadóra
: Finta Réka Ildikó
: Finta Réka Ildikó
Az információbiztonság, adatvédelem aktuális kérdései a hazai bankszektor szemszögéből
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Egy családi vállalkozás elemzésen alapuló stratégia-alkotása
: Kátai-Urbán Ádám
: Kátai-Urbán Ádám
Similar Items
-
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos