Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Reé Evelin Éva
Other Authors: Folmeg Dr. Márta
Kulcsszavak:marketing
marketing terv
marketingeszközök
sport
szolgáltatásfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56008
Description
Abstract:Kutatásom témája egy Budapest 12. kerületében működő uszoda szolgáltatásinak marketing tervének kialakítása. A marketing tervhez köthetően a szakirodalmi alapokat a marketing fogalmának négy alappillérére építettem. Ezek a fogyasztói igények definiálása, szolgáltatások megismertetése, piacok elemzése és az értékesítés megszervezése. A stratégia kialakításának alapjául, az intézményre koncentráltan különféle marketing elemzéseket is végeztem, mely során ismertetem a vállalat céljait és küldetését is, továbbá SWOT és PESTEL elemzést is végeztem. A kutatásom során megismertetem továbbá az intézmény makro és mikrokörnyezetét, valamint a marketing mix elemeit is, melynek segítségével betekintést nyerhet az olvasó a hasonló profillal működő intézmények életébe. A marketing terv kialakítását a fent említett tényezőkön túl továbbá egy saját kutatásként elvégezett uszodai igény felmérés eredményeire építve alkottam meg. A munkám során szerzett tapasztalatok, az elvégzett elemzések és a saját kutatás együttesen már megfelelő alapot biztosít ahhoz, hogy a záródolgozatom végén javaslatot is tehessek a szolgáltatások javítása céljából.