A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Other Authors: Márkus Vivien
Zelena Dr. habil András
Format: Thesis
Kulcsszavak:kommunikáció
marketing
marketingkommunikáció
márka
mesterséges intelligencia
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56012
Description
Abstract:A mesterséges intelligencia használata egyre több iparágra és ágazatra jellemző, többek közt a marketingre is. A digitalizáció és a technológiai fejlődés teret ad a modern eszközök használatára, amelyek sok szempontból átalakító hatással lehetnek a klasszikus marketingre. A mesterséges intelligencia segítségével létrehozhatunk olyan egyedi és személyre szabott tartalmakat, amelyekkel könnyebben elérjük a célcsoportunkat és maradandóbb élményt is okozhatunk a reklám által, amit az innováció tesz különlegessé. Az egyik leginkább innovációra és egyediségre éhező célcsoport a luxusfogyasztóké. A luxusipar híres innovativitásáról, hiszen a márkáknak élen kell járniuk nem csak a piaci trendekkel, de a technológiával kapcsolatban is. Szakdolgozatom központi témája a mesterséges intelligencia és a luxusipar marketingkommunikációjának vizsgálata. A luxusmárkák egyik fő értéke véleményem szerint a tradíció és a megbízhatóság. Dolgozatom fő kérdéseinek egyike, hogy megférhet-e egymás mellett a tradíció és az innováció egy rohamosan fejlődő piaci szegmens kommunikációjában.