For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kurucz Milán
További közreműködők: Imre Péter
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
digitalizáció
digitális kultúra
fogyasztói preferenciák
influencer marketing
internetes reklám(ok)
közösségi média
Tiktok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56013
005 20240920083419.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kurucz Milán 
245 1 4 |a For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre  |c Kurucz Milán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a For You (?) – A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencermarketingre: A dolgozatom fő témája a magyarországi közösségi média felhasználók (ezen belül is a TikTokot aktívan használó fogyasztók) szokásainak, motivációinak megismerése, főként a TikTokkal és az influencerekkel kapcsolatban. Valamint a magyarországi influencerek helyzetének megismerése, a TikTok népszerűvé válásának tevékenységükre, lehetőségeikre gyakorolt hatásának megismerése. Ennek érdekében elsőként egy részletes szekunder kutatást végeztem, amelyben részletesem bemutatom a témát különböző magyar és nemzetközi szakirodalmakon keresztül, számos friss statisztikai adattal. Primer kutatás során pedig két módszerrel, kvantitatív módon közepes mintavételű online kérdőívvel vizsgáltam a vizsgált célcsoport (magyarországi aktív TikTok felhasználók) fogyasztói szokásait, valamint kvalitatív módon mélyinterjú segítségével készítettem szakértői interjút a szolgáltatói oldal egy képviselőjével. A felállított hipotézisek főként két változós korreláció típusúak és középpontjukban a közösségi média fogyasztói szokásai és a TikTokkal, valamint influencerekkel kapcsolatos attitűdök állnak. A kutatás során arra a következtetésre jutottam, hogy hatással van a TikTok az influencerek tevékenységére, valamint a felhasználókra is bizonyos szempontok szerint, viszont mindenképp hasznos eszköz akár másodlagos akár elsődleges platformként a szolgáltatói oldal számára, ehhez fogalmaztam meg javaslatokat a dolgozatban az összegzés során. 
695 |a befolyásolás 
695 |a digitalizáció 
695 |a digitális kultúra 
695 |a fogyasztói preferenciák 
695 |a influencer marketing 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a közösségi média 
695 |a Tiktok 
700 1 |a Imre Péter  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013/1/Kurucz%20Mil%C3%A1n%20WNNYO5%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013/2/Kurucz%20Mil%C3%A1n%20diplomadolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013/3/Kurucz%20MIl%C3%A1n%20k%C3%A9rd%C3%A9sek.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013/4/Kurucz%20Mil%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés