Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
Saved in:
Main Author: | Vincze Zoltán Kristóf |
---|---|
Other Authors: |
Boldog Dr. Dalma
Tállai Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | főműsoridő kereskedelmi televízió nézettség RTL Magyarország TV2 Csoport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56016 |
Similar Items
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara
: Antal-Kis Barbara
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett
: Gáti Zsanett
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós
: Kocsenda Miklós
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
: Kovács Edit
: Kovács Edit
A sülysápi turisztikai rendezvények fejlődése és a bennük rejlő lehetőségek
: Zemen Bernadett
: Zemen Bernadett
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Hogyan Befolyásolja a Home-Office a Teljesítményt?
: Süli Roland
: Süli Roland
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Published: (2014)
: Taczman Máté
Published: (2014)
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Mennyire befolyásolja a regionális informatikai helyzet a logisztikát?
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
Az informatika fejlődése, miként befolyásolja a vállalatok működését
: Rudenko Veronika
: Rudenko Veronika
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
OBA és BEVA, mint védőhálók – vajon ismerik-e az ügyfelek a bennük rejlő lehetőségeket?
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Hogyan befolyásolja a vezetők érzelmi intelligenciája a beosztottak motiválását
: Bagó Viktória Sára
: Bagó Viktória Sára
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A GAZDASÁGI VÁLSÁGOK TERMÉSZETÉBEN MEGJELENŐ VÁLTOZÁSOK ELMÉLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
Similar Items
-
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella -
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás -
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella -
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta -
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara