Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Onhausz Nikolett
Other Authors: Biró Gergő
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
marketing terv
márkaépítés
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja a márkaismertség növekedésének vizsgálata a Lovela Baby márka tekintetében, fő fókusszal az e-commerce platformokon végzett tevékenységekre a bababarát mosószerek piacán. A kutatásom elemzi azokat a digitális marketingstratégiákat és e-kereskedelmi innovációkat, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak egy márka piaci pozíciójának megerősítéséhez és a fogyasztói tudatosság növeléséhez. Kutatásom során kiemelt szerepet kaptak a szakmai mélyinterjúk, melyek segítségével részletes betekintést nyertem a piaci szereplők stratégiáiba és a digitális marketing kulcsfontosságú trendjeibe. A dolgozat elsődlegesen arra fókuszál, hogy bemutassa, miként alkalmazza a Lovela Baby a digitális eszközöket és platformokat a célközönsége elérésére és a márka értékének növelésére. Az elemzés során különös figyelmet fordítottam a fogyasztói viselkedés online térben történő változásainak megértésére, a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezőkre, valamint a digitális kampányok és az online ügyfélinterakciók hatékonyságára. A kutatásom módszertana magában foglalja az adatgyűjtést a Lovela Baby különböző online kampányainak és promócióinak eredményeiről, a fogyasztói visszajelzések és értékelések elemzését, piacelemzéseket, valamint a már említett szakmai mélyinterjúkat a vállalat és a partnerek kulcs embereivel. Ezek az interjúk lehetővé tették, hogy közvetlenül a piaci szakértőktől szerezzek belsős információkat, melyek nagymértékben hozzájárultak a piaci dinamikák és az e-commerce stratégiák mélyebb megértéséhez. Az eredményekben és konklúzióban rámutatok, hogy a Lovela Baby márka sikeresen implementálta az e-commerce stratégiákat és digitalizációs eszközöket, amelyek nemcsak növelték a márkaismertséget, de elősegítették és javították a márka iránti fogyasztói elköteleződést és a piaci részesedést egyaránt. Szakdolgozatom fontos betekintést nyújt a digitális marketing és az e-commerce szerepébe a fogyasztói márkahűség és márkaismertség növelésében, különös tekintettel a gyorsan változó és versenyző piaci környezetre a bababarát mosószerek szegmensében.