Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Onhausz Nikolett
További közreműködők: Biró Gergő
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
marketing terv
márkaépítés
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56021
005 20240920083428.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Onhausz Nikolett 
245 1 0 |a Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán  |c Onhausz Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja a márkaismertség növekedésének vizsgálata a Lovela Baby márka tekintetében, fő fókusszal az e-commerce platformokon végzett tevékenységekre a bababarát mosószerek piacán. A kutatásom elemzi azokat a digitális marketingstratégiákat és e-kereskedelmi innovációkat, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak egy márka piaci pozíciójának megerősítéséhez és a fogyasztói tudatosság növeléséhez. Kutatásom során kiemelt szerepet kaptak a szakmai mélyinterjúk, melyek segítségével részletes betekintést nyertem a piaci szereplők stratégiáiba és a digitális marketing kulcsfontosságú trendjeibe. A dolgozat elsődlegesen arra fókuszál, hogy bemutassa, miként alkalmazza a Lovela Baby a digitális eszközöket és platformokat a célközönsége elérésére és a márka értékének növelésére. Az elemzés során különös figyelmet fordítottam a fogyasztói viselkedés online térben történő változásainak megértésére, a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezőkre, valamint a digitális kampányok és az online ügyfélinterakciók hatékonyságára. A kutatásom módszertana magában foglalja az adatgyűjtést a Lovela Baby különböző online kampányainak és promócióinak eredményeiről, a fogyasztói visszajelzések és értékelések elemzését, piacelemzéseket, valamint a már említett szakmai mélyinterjúkat a vállalat és a partnerek kulcs embereivel. Ezek az interjúk lehetővé tették, hogy közvetlenül a piaci szakértőktől szerezzek belsős információkat, melyek nagymértékben hozzájárultak a piaci dinamikák és az e-commerce stratégiák mélyebb megértéséhez. Az eredményekben és konklúzióban rámutatok, hogy a Lovela Baby márka sikeresen implementálta az e-commerce stratégiákat és digitalizációs eszközöket, amelyek nemcsak növelték a márkaismertséget, de elősegítették és javították a márka iránti fogyasztói elköteleződést és a piaci részesedést egyaránt. Szakdolgozatom fontos betekintést nyújt a digitális marketing és az e-commerce szerepébe a fogyasztói márkahűség és márkaismertség növelésében, különös tekintettel a gyorsan változó és versenyző piaci környezetre a bababarát mosószerek szegmensében. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing terv 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkastratégiák 
700 1 |a Biró Gergő  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021/1/Onhausz%20Nikolett-Lovela-Szakdolgozat-2024-BGE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l%20%28bizalmas%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021/3/Onhausz_Nikolett%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021/4/Onhausz%20Nikolett%20MSc.pdf  |z Dokumentum-elérés