Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
Saved in:
Main Author: | Onhausz Nikolett |
---|---|
Other Authors: |
Biró Gergő
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem fogyasztói magatartás marketing terv márkaépítés márkastratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56021 |
Similar Items
A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
: Németh Zsolt
Published: (2013)
: Németh Zsolt
Published: (2013)
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit
: Schellenberger Edit
Az ételrendelés modern forradalma
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A pénz forradalma Elektronkus fizetési rendszerek
: Várhegyi Balázs
Published: (2014)
: Várhegyi Balázs
Published: (2014)
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila
: Szolnoki Attila
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni
: Csató Fanni
Mikrotranzakció monetizációs forradalma a játékiparban fenntarthatótol a fenntarthatatlanig
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Implementation and Logistics of E Commerce in Mongolia
: Enkhbold Dulguunmandakh
: Enkhbold Dulguunmandakh
E-Commerce Evolution Navigating Market Dynamics through Strategic Marketing
: Pang Xinyu
: Pang Xinyu
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
The present and the future of e-commerce online marketing tools at DHL
: Balogh Csenge
: Balogh Csenge
E-commerce collaboration-China and "the Belt and Road" cross-border e-commerce cooperation during COVID-19
: Li Yin
: Li Yin
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina
: Király Krisztina
Internet technology and e-commerce in the digital economy
: Mihajlovic Nikola
: Mihajlovic Nikola
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel
: Milei Dániel
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Az MI Forradalma a Turizmus Világában Innováció és Haté-konyság a Szállodaipar és Utazásszervezés Területén
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
The impact of E-commerce on small medium enterprises in Hungary.
: Csontos Endre János
: Csontos Endre János
The Logistics of E-commerce system and development at JYSK in Hungary
: Domán Blanka
: Domán Blanka
Vat taxation on Cross-border e-commerce in the EU
: Chen Wanji
: Chen Wanji
Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry
: Cavicchiolo Cristofer
: Cavicchiolo Cristofer
The increasing importance of e-commerce with special attention to Azerbaijan.
: Bayramova Mirgunay
: Bayramova Mirgunay
The Sectoral Characteristics and Applied Models of E-commerce Techniques
: Somlai Réka
: Somlai Réka
E commerce , SMEs, and globalization of enterprises T he growth, impact, and development in Jo rdan
: Bosheh Rami Issa Nicola
: Bosheh Rami Issa Nicola
Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások
: Kudrjavcev Sándor
: Kudrjavcev Sándor
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future
: Tong Tong
: Tong Tong
E-learning keretrendszer hatékonyság növelése Design Thinking módszertannal
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
: Tardi Anna
: Tardi Anna
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary
: Varga Patricia
: Varga Patricia
Analysis of Thailand's e-Commerce development during Covid-19 pandemic
: Inthavong Anita
: Inthavong Anita
Commerce and marketing
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
An analysis of integrated marketing communication in the advertisement of the biggest e-commerce companies in Kazakhstan.
: Kumarbekova Aknur
: Kumarbekova Aknur
Várandós és kisgyermekes édesanyák speciális igényei a vendéglátásban és a hazai éttermek bababarát kínálatának elemzése
: Dobos Ilona
: Dobos Ilona
A mesterséges intelligencia és robotika forradalma által nyílt lehetőségek az emberierőforrás-gazdálkodás területén
: Katona Edvin Roland
: Katona Edvin Roland
Similar Items
-
A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
: Németh Zsolt
Published: (2013) -
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit -
Az ételrendelés modern forradalma
: Bognár Kinga -
A pénz forradalma Elektronkus fizetési rendszerek
: Várhegyi Balázs
Published: (2014) -
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila