Mesterséges intelligencia használata a webáruházakban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szüsz-Józsa Vivien Noémi
Other Authors: Bodnár Mónika
Hidasi Dr. Judit
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56022
Description
Abstract:A dolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia használata a webshopokban. Dolgozatom célja, hogy alátámassza vagy cáfolja a két hipotéziseimet melyek szerint:1.) Az emberekeleinte megijedtek a mesterséges intelligencia hallatán és félelmet keltett bennük, de mára a nagy részük elfogadta és megbarátkozott a gondolattal és a ténnyel, hogy évek múlva sok mindent helyettesíteni fognak ezek a szoftverek2.) Egy webshop üzemeltetésében a jövőben már elég lesz szintecsak 1-2 természetes személy, beleértve a tulajdonost is és az Ő személyükön kívül mindenfolyamatot rá lehet majd bízni a mesterséges intelligenciára.Primer kutatásként 3 mélyinterjút készítettem, különböző webáruházak tulajdonosaival.