A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Luongo Zsófia
Other Authors: Folmeg Dr. Márta
Kulcsszavak:7P modell
infláció
koronavírus-járvány (COVID-19)
magyar gazdaság
magyar vállalatok
márkaépítés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56023
Description
Abstract:Az elmúlt években a hazai márkák nagyobb teret próbáltak meghódítani a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt. Dolgozatomban célom, hogy bemutassam az elmúlt évben megváltozott igényeket és a felvetett kérdésekre választ kapjak, például, hogy miért most kezdődött meg a márkák hódítása és ennek hatására hazánkban hogyan változtak meg az attitűdök. Kitérek a COVID által keletkezett hatásokra és a jelenleg is problémát okozó infláció befolyására. Be kívánok tekinteni a globális egészségügyi válság hatására az inflációs ráták emelkedéséhez vezetett állapotba, ami hatással volt a fogyasztói magatartásra és a vásárlási szokásokra. Szemléltetni fogom a diszkont hálózatok itthon hogyan járulnak hozzá a hazai termékek térnyeréséhez. Bemutatom azokat a tanulmányokat és statisztikai adatokat, amelyek bizonyítják az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) területen az élelmiszeriparban megváltozott keresletet.