A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Luongo Zsófia
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Kulcsszavak:7P modell
infláció
koronavírus-járvány (COVID-19)
magyar gazdaság
magyar vállalatok
márkaépítés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56023

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56023
005 20240920083430.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Luongo Zsófia 
245 1 2 |a A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen  |c Luongo Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt években a hazai márkák nagyobb teret próbáltak meghódítani a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt. Dolgozatomban célom, hogy bemutassam az elmúlt évben megváltozott igényeket és a felvetett kérdésekre választ kapjak, például, hogy miért most kezdődött meg a márkák hódítása és ennek hatására hazánkban hogyan változtak meg az attitűdök. Kitérek a COVID által keletkezett hatásokra és a jelenleg is problémát okozó infláció befolyására. Be kívánok tekinteni a globális egészségügyi válság hatására az inflációs ráták emelkedéséhez vezetett állapotba, ami hatással volt a fogyasztói magatartásra és a vásárlási szokásokra. Szemléltetni fogom a diszkont hálózatok itthon hogyan járulnak hozzá a hazai termékek térnyeréséhez. Bemutatom azokat a tanulmányokat és statisztikai adatokat, amelyek bizonyítják az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) területen az élelmiszeriparban megváltozott keresletet. 
695 |a 7P modell 
695 |a infláció 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a magyar gazdaság 
695 |a magyar vállalatok 
695 |a márkaépítés 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56023/1/Luongo%20Zs%C3%B3fia%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56023/2/Luongo%20Zs%C3%B3fia%20_biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf  |z Dokumentum-elérés