A fenntartható termékekről szóló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál Kinga
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szabó-Szirmák Viktória
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntartható fejlődés
fenntarthatóság
fogyasztói magatartás
marketing
reklámok hatása
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56037
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a fenntarthatósággal foglalkozik, és abba enged betekintést, hogy a fogyasztókra mennyire van hatással a fenntartható termékek, szolgáltatások vagy vállalatok reklámozása.A fenntarthatóság az egyik legfontosabb kihívásokkal teli és egyben legaktuálisabb téma napjaink társadalmában. A környezeti problémák, az erőforrások kimerülése és az éghajlatváltozás egyre inkább ráébreszti az embereket arra, hogy sürgősen cselekedniük kell a bolygó és a jövő védelme érdekében. Ebben a kontextusban a fenntartható fogyasztás és a fenntarthatóságról szóló reklámok kiemelkedő fontossággal bírnak, hiszen ezek jelentős mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit és viselkedését.