Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Huang Jian Jimmy
Other Authors: Buday Attila Botond
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:eWOM
influencer
marketing
online marketing
véleményáramlatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038
Description
Abstract:A dolgozatomban tovább gondolva minden korábbi kutatásomat felhasználva egy releváns kérdéssel és témával szembesültem. Korábban foglalkoztam az online szájreklám hatásával, ebből adódott annak üzleti felhasználása. Többek között ténylegesen összefüggést vontam a korábbi kutatási eredményeimmel, ezen felül pedig több kapcsolódó, vagy újonnan felmerülő kérdéskört is érintettem. Példa erre a hamis hozzászólások hatása, ezáltal a megbízhatóság. Az influencer marketing lett a dolgozat fő témája, mivel ez egy ténylegesen gazdasági felhasználása a véleményeknek, erről készült a jelenlegi primerkutatás is.