A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karnis Imola
További közreműködők: Elekes Katalin
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
módszertan
összehasonlító elemzés
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56053

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56053
005 20240920083508.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Karnis Imola 
245 1 2 |a A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése  |c Karnis Imola  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja az egyes autóipari vállalatok vevői elégedettségmérési rendszereinek részletes feltárása, összehasonlítása és fejlesztési lehetőségeik azonosítása volt. Az elégedettségmérés jelentősége mellett vizsgáltam a vevői elégedettség fejlődését az iparosodás hatásainak tükrében. Áttekintettem az innováció és az ügyfél elégedettség kapcsolatát minőségmenedzsment fokuszáltan, majd marketing szemszögből tanulmányoztam az elégedettségmérés elméleteit és modelleit. A szakirodalom feldolgozása végeztével vizsgáltam az elégedettségmérés szükséges elemeit, a jelenlegi trendeket és kihívásokat, valamint részleteztem a leggyakrabban használt szoftveres módszertanok jellemzőit. Az előzetes tervezés és koordináció után négy autóipari alkatrészgyártó vállalatot kerestem fel melyeknél megbizonyosodtam, hogy végeznek vevői elégedettségmérést valamely formában. Az interjúk segítségével válaszokat kerestem kutatási kérdéseimre és az összefüggések megvilágítására. A tanulmány során strukturáltan kiértékeltem az adatokat, hasznosítva a kutatási folyamat etikai és módszertani elveit. 
695 |a autóipar 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a módszertan 
695 |a összehasonlító elemzés 
695 |a vállalati marketing 
700 1 |a Elekes Katalin  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56053/1/Karnis%20Imola_S6LU59_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56053/2/biralat-kulso-biralo-Elekes%20Katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56053/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Karnis%20Imola.pdf  |z Dokumentum-elérés