Kis- és középvállalkozások legfontosabb marketingtechnológiai lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budai Péter
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Németh Viktor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális technológia
kis- és középvállalkozás - KKV
Martech
online marketing
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56055
Leíró adatok
Kivonat:Ez a szakdolgozat a kis- és középvállalkozások (KKV-k) digitális marketinghez használható legfontosabb eszközeinek bemutatására összpontosít illetve alapvető ismereteket biztosít a digitális marketing stratégia kialakításához.Kitér a KKV-k magyar gazdaságban betöltött szerepükre is. A dolgozat célja, hogy a KKV-k számára útmutatást nyújtson az online marketing eszközök hatékony alkalmazásához. A digitális marketing jelentőségét és a KKV szektor gazdasági fontosságát elemzi.A bemutatja az alapvető digitális marketing eszközöket beleértve a keresőoptimalizálást (SEO), közösségi média marketinget, tartalommarketinget, és az e-mail marketinget. Ezen felül a CRM rendszerek, CMS rendszerek, valamint a Social Media Management eszközök ismertetésére is sor kerül.A dolgozat a primer kutatás eredményeiben valós adatokkal megerősíti a digitális marketing eszközök fogyasztókra gyakorolt hatását. Az elemzések és az ajánlások célja, hogy a KKV-k döntéshozói és munkatársai jobban megértsék a digitális marketing stratégiák kialakításának fontosságát, valamint annak szükségességét a modern üzleti környezetben.