Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kubinyi Dóra
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Zsuzsa Vargáné Bukucs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alkoholmarketing
edukatív marketing
felelősségteljes alkoholfogyasztás
marketingkommunikáció
positive drinking
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56082
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja az alkoholmarketing és a felelősségteljes alkoholfogyasztás kommunikációja közötti összefüggések feltárása, különös tekintettel a fogyasztók edukálására, illetve a tudatos alkoholfogyasztás fontosságára való felhívás eszközeinek vizsgálata.A kutatás során elemeztem az alkoholipar által alkalmazott marketingeszközöket, azok hatásait a fogyasztói attitűdökre és viselkedésre, valamint megvizsgáltam a felelősségteljes alkoholfogyasztás témájában alkalmazott kommunikációs eszközöket és ezek hatékonyságát.